Лекція 1
Тема:
Типи педагогічних технологій.
Типи ТНІМіК на засадах гуманної особистісної орієнтації
процесу навчання.
Мета вивчення:
Ознайомити студентів з класифікацією педагогічних технологій і типами
ТНІМіК, зокрема на засадах гуманної особистісної орієнтації процесу
навчання.
Провідна ідея:
Взаємопов’язаність і взаємозумовленість інноваційних педагогічних
технологій і методичних ТНІМіК.
Основні проблеми:
Засади й критерії типології ТНІМіК.
Ключові поняття теми:
поняття технології навчання;
типологія
ТНІМіК.
Зміст:
класифікація педагогічних технологій, типи ТНІМіК. |
Лекція
2
Тема:
Типи
ТНІМіК
на засадах гуманної
особистісної орієнтації процесу навчання.
Мета вивчення:
Ознайомити студентів з типами ТНІМіК на засадах
гуманної особистісної орієнтації процесу навчання.
Провідна ідея:
Особистісно-діяльнісний підхід як підґрунтя гуманної особистісної
орієнтації процесу навчання іноземних мов і культур у ЗВО.
Основні проблеми:
Урахування в процесі формування у студентів ІКК особистісного підходу.
Ключові поняття теми:
технологія
співпраці.
Зміст:
Особистісний складник особистісно-діяльнісного підходу, види технологій
співпраці. |
Лекція
3
Тема:
Типи ТНІМіК на засадах активізації й інтенсифікації діяльності
студентів.
Мета вивчення:
Ознайомити студентів з типами ТНІМіК на засадах
активізації й інтенсифікації учіння студентів.
Провідна ідея:
Можливість активізації й інтенсифікації навчальної діяльності викладача
й учіння студента засобами сучасних методичних технологій.
Основні проблеми:
Інтеграція ігрових технологій,
технологій
обговорення дискусійних питань,
технологій проблемного навчання до процесу формування у
студентів ІКК.
Ключові поняття теми:
ігрові технології;
технології
обговорення дискусійних питань;
технології проблемного навчання.
Зміст:
види ігрових технологій;
технологій
обговорення дискусійних питань;
технологій проблемного навчання. |
Лекція
4
Тема:
Типи ТНІМіК на засадах активізації й інтенсифікації діяльності
студентів.
Мета вивчення:
Ознайомити студентів з типами ТНІМіК на засадах
ефективності управління й організації процесу навчання.
Провідна ідея:
Можливість активізації й інтенсифікації навчальної
діяльності викладача й учіння студента засобами сучасних методичних
технологій.
Основні проблеми:
Інтеграція
технологій проектного навчання,
технологій
інтенсивного навчання,
технологій навчання з використанням опор до процесу
формування у студентів ІКК.
Ключові поняття теми:
технології
проєктного навчання;
технології інтенсивного навчання; технології навчання з
використанням опор.
Зміст:
види технологій проєктного навчання;
технологій інтенсивного навчання; технологій навчання з
використанням опор. |
Лекція
5
Тема:
Типи тТНІМіК
на засадах
ефективності управління й організації процесу навчання.
Мета вивчення:
Ознайомити студентів з типами ТНІМіК на засадах
ефективності управління й організації процесу навчання.
Провідна ідея:
Можливість ефективності управління й
організації процесу формування ІКК засобами сучасних методичних
технологій.
Основні проблеми:
Інтеграція
технологій комп’ютерного навчання,
технологій
диференційованого навчання,
технологій індивідуалізованого навчання до процесу
формування у студентів ІКК.
Ключові поняття теми:
технології комп’ютерного навчання; технології
диференційованого навчання; технології індивідуалізованого навчання.
Зміст:
види технологій комп’ютерного навчання; технологій диференційованого
навчання; технологій індивідуалізованого навчання. |
Лекція
6
Тема:
Типи
ТНІМіК
на засадах
ефективності управління й організації процесу навчання.
Мета
вивчення:
Ознайомити студентів з типами ТНІМіК на засадах
ефективності управління й організації процесу навчання.
Провідна ідея:
Можливість ефективності
управління й організації процесу формування ІКК засобами сучасних
методичних технологій.
Основні проблеми:
Інтеграція
технологій «Портфоліо»,
технологій групового навчання до процесу формування у
студентів ІКК.
Ключові поняття теми:
технології «Портфоліо»; технології групового навчання.
Зміст:
види технологій «Портфоліо»; технологій групового навчання. |
Лекція 7
Тема:
Типи
ТНІМіК
на засадах
ефективності управління й організації процесу навчання.
Мета вивчення:
Ознайомити студентів з типами ТНІМіК на засадах
ефективності управління й організації процесу навчання.
Провідна ідея:
Можливість ефективності
управління й організації процесу формування ІКК засобами сучасних
методичних технологій.
Основні проблеми:
Інтеграція технологій навчання «Case
Study»,
ІКТ до процесу формування у студентів ІКК.
Ключові поняття теми:
технології навчання «Case
Study»;
ІКТ навчання іноземних мов і культур.
Зміст:
види технологій навчання «Case
Study»;
ІКТ навчання іноземних мов і культур. |
Лекція
8
Тема:
Типи тТНІМіК
на засадах
дидактичного вдосконалення й реконструювання навчального матеріалу.
Мета вивчення:
Ознайомити студентів з типами ТНІМіК на засадах
дидактичного вдосконалення й реконструювання навчального матеріалу.
Провідна ідея:
Вдосконалення й
реконструювання дидактичного матеріалу
передбачають власні
технологій навчання іноземних мов і культур.
Основні проблеми:
Інтеграція
технологій навчання «Діалог культур»,
технологій
модульного навчання, технологій інтегрованого навчання, технології
концентрованого навчання до процесу формування у студентів ІКК.
Ключові поняття теми:
технології
навчання «Діалог культур»; технології модульного навчання; технології
інтегрованого навчання; технології концентрованого навчання.
Зміст:
види технологій навчання «Діалог культур»; технологій модульного
навчання; технологій інтегрованого навчання; технологій концентрованого
навчання. |
Лекція
9
Тема:
Типи ТНІМіК у межах альтернативних педагогічних
технологій.
Мета вивчення:
Ознайомити студентів з типами ТНІМіК у межах
альтернативних педагогічних технологій.
Провідна ідея:
Альтернативні педагогічні технології як сучасні тенденція вищої освіти.
Основні проблеми:
Інтеграція технології «Дальтон-план»; тандем-технології; технології
продуктивного навчання; технології майстерень, технології
природовідповідності до процесу формування у студентів ІКК.
Ключові поняття теми:
технології «Дальтон-план»; тандем-технології; технології продуктивного
навчання; технології майстерень, технології природовідповідності.
Зміст:
види технологій «Дальтон-план»; тандем-технологій; технологій
продуктивного навчання; технологій майстерень, технологій природовідповідності |
Лекція
10
Тема:
Сучасні методичні дослідження ТНІМіК у ЗВО.
Мета вивчення:
Ознайомити студентів з сучасними методичними
дослідженнями ТНІМіК у ЗВО.
Провідна ідея:
Практична реалізація ТНІМіК у
сучасних методичних дослідженнях.
Основні проблеми:
Теоретико-експериментальне дослідження ТНІМіК вітчизняними й зарубіжними
методистами.
Ключові
поняття теми:
дисертація, автореферат, фахові видання ДАК МОН України, упровадження
результатів дослідження, фахові конференції.
Зміст:
вітчизняні
й зарубіжні методичні дисертаційні дослідження ТНІМіК у ЗВО. |