Лекція 3
Тема:
Професійно
орієнтований підхід до НІМіК.
Мета вивчення:
Ознайомити
студентів з підходами до НІМіК:
експерієнційним, конструктивістським, інтегрованим
підходами, підходами «learning
by doing»,
CLIL.
Провідна ідея:
інтегрований, експерієнційний, конструктивістський
підходи,
підходи «Learning
by doing» і
CLIL
як контекст формування ІКК у ЗВО.
Основні проблеми:
Формування у
студентів ІКК у контексті інтегрованого, експерієнційного,
конструктивістського підходів, а також «Learning
by doing» і
CLIL.
Ключові поняття теми:
професійно
орієнтований, інтегрований, експерієнційний, конструктивістський
підходи, підходи «Learning
by doing»,
CLIL.
Зміст:
професійно орієнтований підхід до НІМіК та його різновиди:
Інтегрований підхід. Експерієнційний
підхід. Конструктивістський підхід. «Learning
by doing».
CLIL. |