|
Веб-квест "Короткометражні художні vs. мультиплікаційні фільми"
Оберіть жеребкуванням художній чи мультиплікаційний фільм, після чого вдома опрацюйте дотичну статтю:
Мета практичного заняття – презентувати методики використання короткометражних фільмів з метою формування іспанськомовної комунікативної компетентності. Завдання практичного заняття:
Формат практичного заняття - методичний батл - студенти різних груп в однокольорових капелюхах Едварда де Боно змагаються на найповніше й найзмістовніше представлення опрацьованої вдома інформації. El sombrero blanco se ocupa de hechos objetivos y de cifras [1, р. 16] Представте фактичну (автор сценарію, режисер, премії, сюжет тощо) й кількісну (рік виходу, тривалість, кількість персонажів тощо) інформацію про фільм “Lo siento, te quiero” й мультфільм “El vendedor de humo”, а також зосередьте Вашу увагу на необхідній інформації, якої бракує (цифрові записи художнього й мультиплікаційного фільмів), і вирішіть, з якого джерела і як її набути (завантажити з відеохостингу Youtube). El sombrero rojo da el punto de vista emocional [1, р. 17] Озвучте Ваші почуття й емоції, які у Вас викликає думка про залучення до процесу навчання іспанської мови такого дидактичного матеріалу як автентичні короткометражні художні й мультиплікаційні фільми, а також висловіть інтуїтивні здогадки про ефективність їх використання для формування мовних, мовленнєвих і лінгвосоціокультурної / міжкультурної компетентностей. El sombrero amarillo es optimista y cubre la esperanza y el pensamiento positivo [1, р. 17] Акцентуйте переваги автентичних художніх і мультиплікаційних фільмів у формуванні іспанськомовної граматичної і мовленнєвих компетентностей (в аудіюванні, говорінні, письмі) й лінгвосоціокультурної / міжкультурної компетентності, а також окресліть перспективу використання пропонованих авторами статей дидактичних матеріалів, інтерактивних навчальних прийомів, вербальних опор, режимів виконання вправ і завдань тощо. El sombrero negro cubre los aspectos negativos – porqué algo no se puede hacer [1, р. 17] Оцініть песимістично використання в процесі формування іспаномовної комунікативної компетентності автентичних художніх і мультиплікаційних фільмів, прорахуйте недоліки їх залучення до процесу навчання іспанської мови, піддайте сумнівам пропоновані авторами статей дидактичні матеріали, інтерактивні навчальні прийоми, вербальні опори, режими виконання вправ і завдань, прорахуйте труднощі їх практичного застосування в процесі навчання іспанської мови. El sombrero verde indica creatividad e ideas nuevas [1, р. 17] Розгляньте потенційні можливості використання під час педагогічної практики пропонованих авторами статей дидактичних матеріалів, інтерактивних навчальних прийомів, вербальних опор, режимів виконання вправ і завдань у власному досвіді формування іспанськомовної комунікативної компетентності.
1.de Bono E. Seis sombreros para pensar. Una guía de pensamiento para gente de acción / Edward de Bono / Traducción Marcela Pandolfo : Edición digital. – Modo de acceso www.fceia.unr.edu.ar/.../de%20bono,%20edward%20-%20seis%20 |
|