|
Аудіювання тексту "Los Reyes Magos"
І. Дотекстовий етап Мета 1 – зняття смислових труднощів. Прийом – навчальна розмова в режимі «вчитель – клас». Maestro: Чи знаєте ви зимове свято, на яке слухняні діти отримують подарунки, а неслухняні – різочки? Так, це свято Святого Миколая – El Día de Sviatýi Mykoláy. Як ви думаєте, чи є аналогічне свято у ваших іспаномовних ровесників? Звичайно, є. Це свято волхвів – El Día de los Reyes Magos.
Мета 2 – вчити учнів прогнозувати основний зміст аудіотексту за заголовком та ілюстрацією. Прийом – лінгвокраїнознавчий коментар учителя Maestro: Текст, який ви будете сьогодні слухати, називається «Los Reyes Magos». Уважно розгляньте ілюстрацію до аудіотексту.
Скільки волхвів прийшли привітати новонародженого Ісуса? Так, троє. А чи знаєте ви їхні імена? Gaspar, Melchor, Baltasar. Наразі їх зображають по-різному:[2]
А ось як їх описують: Мельхіор був літньої людиною з сивою бородою, Каспар – безбородим юнаком, Балтазар мав темну пишну бороду. Вважається, що вони уособлюють три частини світу: Європу, Америку, Африку чи білу, жовту й чорну раси. Волхви подарували маленькому Ісусові три подарунки: золото (oro), ладан (incienso) та миро (mirra).
Мета 3 – вчити учнів прогнозувати основний зміст аудіотексту за першим / останнім реченням. Maestro: Послухайте перше й останнє речення тексту. Протягом яких свят і в який день святкується день волхвів? Los Reyes Magos es la traditión más querida entre los niños durante la Navidad Española. Los niños comienzan a jugar, y a esperar a que el próximo 5 de enero vuelva.
Мета 4 – вчити учнів прогнозувати основний зміст аудіотексту за ключовими словами. Maestro: Аудіотекст містить слова, які підкажуть вам його зміст детальніше: regalo, travieso, estrella, seguir, carta, recibir, camello, visitar, trozo, dormir, carbon, encontrar, comportamiento Розмістіть ці слова в три колонки: 1) іменники (regalo, estrella, carta, camello, trozo, carbon, comportamiento), 2) дієслова (seguir, recibir, visitar, dormir, encontrar) та 3) прикметники (travieso).
Мета 5 – зняття лексичних труднощів. Волхвів Los Reyes Magos у тексті ще називають sus Majestades, а немовля Ісуса el niño Jesús – el Rey de Reyes та el recién nacido en Belén. Також у тексті крім імен волхвів згадуються такі власні назви – Belén, España, Latinoamérica. Ще одне слово, пов’язане зі святом волхвів – la Cabalgata (парад волхвів). Якщо ввести це слово в пошуковик, через гіперпосилання ви зможете ознайомитися зі святкуванням la Cabalgata в різних містах Іспанії. ІІ. Текстовий етап Мета – учити учнів слухати аудіотекст із повним розумінням його змісту. Прийом – активне слухання. Maestro: Слухаючи текст, знайдіть відповіді на такі запитання: 1. ¿Quiénes son las estrellas en España? 2. ¿Qué hacen los niños cuando llega diciembre? 3. ¿Cómo se llaman los Reyes Magos? 4. ¿Qué reciben los niños traviesos? 5. ¿Cuándo los niños reciben sus regalos?
ІІІ. Післятекстовий етап Мета – перевірити детальне розуміння змісту аудіотексту. Прийом 1 – відповіді на дотекстові запитання: 1. ¿Quiénes son las estrellas en España? 2. ¿Qué hacen los niños cuando llega diciembre? 3. ¿Cómo se llaman los Reyes Magos? 4. ¿Qué reciben los niños traviesos? 5. ¿Cuándo los niños reciben sus regalos?
Прийом 2 – виконання тесту альтернативного вибору. Verdadero – Falso 1.La tradición más querida entre los niños durante las Navidades es Santa Claus. 2.Los Reyes son aquellos que siguieron una estrella para conocer al Rey de Reyes y ofrecerle tres presentes. 3.Los niños piden las cosas que les gustaría recibir la mañana del 6 de diciembre. 4.Sus Majestades viajen en renos y debido a esto cuando vienen del este, tardan en llegar a España. 5.Los niños también ponen algo para que los Reyes coman y beban, así como agua y hierba para los camellos.
Прийом 3 – виконання тесту перехресного вибору.
[2] Молодшим школярам можна запропонувати вдома розфарбувати чорно-біле зображення волхвів.
|
|