|
Контент лекцій Лекція 1 Тема: Структура лінгвосоціокультурної компетентності. Мета вивчення: Ознайомити студентів зі структурою лінгвосоціокультурної компетентності. Провідна ідея: Лінгвосоціокультурна компетентність як цільова для формування в закладах середньої освіти в контексті культуро зорієнтованого підходу. Основні проблеми: Складники лінгвосоціокультурної компетентності. Ключові поняття теми: лінгвосоціокультурна компетентність, соціолінгвістична компетентність, соціокультурна компетентність, соціальна компетентність. Зміст: визначення лінгвосоціокультурної компетентності, структура лінгвосоціокультурної компетентності. Лекція 2 Тема: Система формування лінгвосоціокультурної компетентності. Мета вивчення: Ознайомити студентів з системою формування лінгвосоціокультурної компетентності у закладі загальної середньої освіти. Провідна ідея: взаємозв’язок складників системи формування лінгвосоціокультурної компетентності. Основні проблеми: Лінгвосоціокультурна компетентність як цільова для формування на всіх ступенях навчання іспанської мови в закладі загальної середньої освіти. Ключові поняття теми: система формування лінгвосоціокультурної компетентності. Зміст: культуро зорієнтований підхід; його різновиди; цілі, етапи, технології, засоби формування лінгвосоціокультурної компетентності. Лекція 3 Тема: Інтегроване формування іспаномовної фонетичної й лінгвосоціокультурної компетентностей. Мета вивчення: Ознайомити студентів з методикою інтегрованого формування іспаномовної фонетичної й лінгвосоціокультурної компетентностей. Провідна ідея: Інтегроване формування іспаномовної фонетичної й лінгвосоціокультурної компетентностей на етапі фонетичної зарядки. Основні проблеми: Використання автентичного навчального аудіо/відеоматеріалу для формування лінгвосоціокультурної компетентності на етапі фонетичної зарядки. Ключові поняття теми: фонема, інтонема, автентичний аудіо/відеоматеріал, етап фонетичної зарядки. Зміст: етапи, технології й засоби інтегрованого формування іспаномовної фонетичної й лінгвосоціокультурної компетентностей. Лекція 4 Тема: Інтегроване формування іспаномовної лексичної й лінгвосоціокультурної компетентностей. Мета вивчення: Ознайомити студентів з методикою інтегрованого формування іспаномовної лексичної й лінгвосоціокультурної компетентностей. Провідна ідея: Інтегроване формування іспаномовної лексичної й лінгвосоціокультурної компетентностей на основі текстів для читання й аудіювання. Основні проблеми: Використання автентичних текстів для читання й аудіювання для інтегрованого формування іспаномовної лексичної й лінгвосоціокультурної компетентностей. Ключові поняття теми: безеквівалентка й фонова лексика; сталі вирази, ідіоми й кліше; мовні маркери соціальних стосунків і ситуацій;фразеологізми, прислів’я й приказки; лінгвокраїнознавчий коментар. Зміст: етапи, технології й засоби інтегрованого формування іспаномовної лексичної й лінгвосоціокультурної компетентностей. Лекція 5 Тема: Інтегроване формування іспаномовної граматичної й лінгвосоціокультурної компетентностей. Мета вивчення: Ознайомити студентів з методикою інтегрованого формування іспаномовної граматичної й лінгвосоціокультурної компетентностей. Провідна ідея: Інтегроване формування іспаномовної граматичної й лінгвосоціокультурної компетентностей на основі усного й письмового дискурсів. Основні проблеми: Використання автентичного (усного й письмового) дискурсу для інтегрованого формування іспаномовної граматичної й лінгвосоціокультурної компетентностей. Ключові поняття теми: описові правила, правила-інструкції, зразок мовлення, модель, схема, ілюстративна таблиця, вербальна / зображальна когнітивна метафора. Зміст: етапи, технології й засоби інтегрованого формування іспаномовної граматичної й лінгвосоціокультурної компетентностей. Лекція 6 Тема: Інтегроване формування рецептивних компетентностей в іспаномовних аудіюванні й читанні й лінгвосоціокультурної компетентності. Мета вивчення: Ознайомити студентів з методикою інтегрованого формування іспаномовних мовленнєвих рецептивних компетентностей й лінгвосоціокультурної компетентності. Провідна ідея: Інтегроване формування іспаномовних мовленнєвих компетентностей в читанні й аудіюванні й лінгвосоціокультурної компетентності Основні проблеми: Автентичні тексти для читання й аудіювання як джерела формування лінгвосоціокультурної компетентності. Ключові поняття теми: автентичні аудіотексти / тексти для читання, аудіокнига, подкаст. Зміст: етапи, технології й засоби інтегрованого формування іспаномовних мовленнєвих компетентностей у читанні й аудіюванні й лінгвосоціокультурної компетентності. Лекція 7 Тема: Інтегроване формування продуктивних компетентностей в іспаномовних говорінні й письмі й лінгвосоціокультурної компетентності. Мета вивчення: Ознайомити студентів з методикою інтегрованого формування іспаномовних мовленнєвих репродуктивних компетентностей й лінгвосоціокультурної компетентності. Провідна ідея: Інтегроване формування іспаномовних мовленнєвих компетентностей в говорінні й письмі й лінгвосоціокультурної компетентності. Основні проблеми: Усний і письмовий іспаномовні дискурси як джерела формування лінгвосоціокультурної компетентності. Ключові поняття теми: комунікативне, інтерактивне й перцептивне спілкування, функціональні типи монологів, функціональні типи діалогів, жанри письма. Зміст: етапи, технології й засоби інтегрованого формування іспаномовних мовленнєвих компетентностей у говорінні й письмі й лінгвосоціокультурної компетентності. |
|