|
Контент лекцій
Лекція 1 Тема: Засоби навчання – складник системи навчання іспанської мови в ЗСО. Мета вивчення: Ознайомитись з класифікацією засобів навчання іспанської мови в ЗСО. Провідна ідея: Засоби навчання є обов’язковим складником системи навчання іспанської мови в ЗСО. Основні проблеми: Осучаснення засобів навчання іспанської мови з огляду на появу новітніх технологій її навчання. Ключові поняття теми: засоби навчання, основні – допоміжні, нетехнічні – технічні, комп’ютерні, для вчителя – для учня. Зміст: визначення засобу навчання, класифікація засобів навчання, різновиди засобів навчання.
Лекція 2 Тема: Автентичні мультфільми як засоби формування у школярів аудитивної, лінгвосоціокультурної й міжкультурної компетентності. Мета вивчення: Ознайомитись з методичними прийомами роботи з автентичними мультфільмами як засобами формування у школярів аудитивної, лінгвосоціокультурної й міжкультурної компетентності. Провідна ідея: Можливість активізації й інтенсифікації навчання вчителя іспанської мови й учіння школярів засобами автентичних мультфільмів. Основні проблеми: Залучення автентичних мультфільмів до різних організаційних форм навчання іспанської мови (уроку, позакласної роботи, самостійної роботи). Ключові поняття теми: автентичний мультфільм, аудитивна компетентність, лінгвосоціокультурна компетентність, міжкультурна компетентність. Зміст: автентичні мультфільми, короткометражки, мультфільм «Pocoyo», мультфільми – переможці премії Гойя 2013-2014 років («Metegol», «Cuerdas», «Arrugas», «El vendedor de Humo»), «Сосо» (2017).
Лекція 3 Тема: Класифікація наочності й опор для різних ступенів навчання іспанської мови в ЗСО. Мета вивчення: Ознайомитись з видами наочності й опор, використовуваних на різних ступенях навчання іспанської мови. Провідна ідея: Наочність й опори як засоби реалізації технології навчання іспанської мови з використанням опор. Основні проблеми: Використання різних видів наочності й опор у процесі формування у школярів ІКК. Ключові поняття теми: Зорова / слухова / змішана наочність; вербальні (nube de palabras, syncveine, mapa mental) / ілюстративні / змішані (collage, comics, book trailer, (de)motivator, poster, booklet (brochure), logotip, google, scrapbooking, cardmaking) опори. Зміст: технологія навчання іспанської мови з використанням опор; класифікація наочності й опор, їх кореляція з видами ІКК.
Лекція 4 Тема: Ігрові засоби формування у школярів ІКК. Мета вивчення: Ознайомитись з класифікацією ігор для формування у школярів КК. Провідна ідея: Гра як засіб реалізації ігрових технології навчання іспанської мови. Основні проблеми: Інтеграція ігрової діяльності до навчання іспанської мови на різних ступенях її вивчення в ЗСО. Ключові поняття теми: дидактична гра, рольова гра, настільна гра, комп’ютерна (он-лайн) гра. Зміст: ігрові технології навчання іспанської мови, класифікація ігор, настільні ігри, комп’ютерні (он-лайн) ігри.
Лекція 5 Тема: Мультимедійні засоби формування у школярів ІКК. Мета вивчення: Ознайомитись з мультимедійними засобами формування у школярів ІКК. Провідна ідея: Мультимедійні засоби формування у школярів ІКК як засоби реалізації комп’ютерних й інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Основні проблеми: Інтеграція мультимедійних засобів навчання до процесу формування у школярів ІКК. Ключові поняття теми: освітній сайт, професійний блог учителя, мультимедійний наочний посібник, навчально-комп’ютерна програма, подкаст, мобільний додаток, соціальна мережа. Зміст: мультимедіа, засоби для вчителя, засоби для учня.
Лекція 6 Тема: Кейс як сучасний засіб формування у школярів ІКК. Мета вивчення: Ознайомитись з типами кейсів як засобів формування у школярів ІКК. Провідна ідея: Кейс як засіб реалізації кейсової технології навчання іспанської мови на різних ступенях її вивчення в ЗСО. Основні проблеми: Використання кейсу як засобу формування у школярів ІКК. Ключові поняття теми: кейсові технології навчання, кейс. Зміст: поняття кейсу, історія виникнення кейсової технології навчання, види кейсів, методика роботи з кейсом.
Лекція 7 Тема: Мовний портфель як інноваційний засіб оцінювання навчальних досягнень школярів з іспанської мови. Мета вивчення: Ознайомитись з мовним портфелем як сучасним засобом контролю рівня сформованості ІКК. Провідна ідея: Мовний портфель як інноваційний засіб оцінювання навчальних досягнень школярів з іспанської мови. Основні проблеми: Впровадження мовного портфеля в процес формування у школярів ІКК. Ключові поняття теми: портфоліо, мовний паспорт, мовна біографія, досьє. Зміст: поняття мовного портфеля, структура мовного портфеля.
|
|