|
Методичний проект "Lоs cortos de animación - los ganadores de los Premios Goya"
Протягом педагогічної практики (10-28 вересня 2018 р.) студентки групи МЛі02-17 факультету романської філології (ІІ курс, другий (магістерський) рівень) взяли участь у короткотривалому методичному проекті "Los cortos de animación - los ganadores de los Premios Goya". Проект передбачав вибір за власним бажанням студенток з-поміж переможців премії Гойя одного з короткометражних мультфільмів. З опертям на статтю аспірантки ІІІ року навчання кафедри методики викладання іноземних мов й інформаційно-комунікаційних технологій Рубан А. М. "La comprensión audiovisual en la formación en competencia auditiva" (Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – 2018. – Вип. 28. – С. 143-158) студентки-практикантки уклали сценарії позааудиторних заходів, які провели протягом останнього тижня (24-28 вересня) педагогічної практики.
Заходи мали на меті як формування у студентів лінгвосоціокультурної (набуття знань про національну кінопремію в Іспанії, яку присуджує іспанська Академія кінематографічних мистецтв і наук, та її переможців з-поміж короткометражних мультфільмів у період з 2000 р. до 2018 р.), так й іспаномовної аудитивної компетентності (розуміння автентичних мультфільмів). Сценарій позааудиторного заходу Я. Ю. Рябчук був опублікований у збірнику наукових праць "Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія" (2018. – Вип. 29. – С. 142-161) у статті "DESARROLLO DE LA COMPRENSIÓN AUDIOVISUAL EN EL MARCO DE LA COMPETENCIA AUDITIVA EN LA DIDÁCTICA ESPAÑOLA Y UCRANIANA" в співавторстві з А. М. Рубан – аспіранткою кафедри методики викладання іноземних мов й інформаційно-комунікаційних технологій КНЛУ . |
|