Формування мовленнєвих компетентностей

Етапи роботи з аудіотекстом

Pre-escucha / Pre-listening stage

1) зняття мовних та/або смислових труднощів;

2) прогнозування студентами змісту аудіотексту за його назвою, ілюстрацією, ключовими словами, першим/останнім реченням/абзацом;

 

Escucha / While-listening stage

3) формулювання комунікативної настанови на аудіювання тексту;

4) власне аудіювання студентами тексту;

 

Post-escucha / Post-listening stage

5) контроль розуміння змісту (основного і детального) аудіотексту;

6) обговорення змісту аудіотексту.

 

Етапи роботи з текстом для читання

 

Pre-lectura / Pre-reading stage

1) зняття мовних і/або смислових труднощів;

2) прогнозування студентами змісту тексту за його назвою, ілюстрацією, ключовими словами, першим/останнім реченням/абзацом;

 

Lectura / While-reading stage

3) формулювання комунікативної настанови на читання тексту;

4) власне читання студентами тексту;

 

Post-lectura / Post-reading stage

5) контроль розуміння змісту (основного і детального) тексту;

6) обговорення змісту тексту.

 

Етапи навчання монологічного мовлення

 

І етап

ІІ етап

ІІІ етап

Мета – оволодіння студентами вмінням

oб’єднувати зразки мовлення в понадфразову єдність (ПФЄ)

висловлюватися на понадфразовому рівні (міні-монолог)

висловлюватися на текстовому рівні (монолог)

 

Етапи навчання діалогічного мовлення 

 

0 етап

І етап

ІІ етап

ІІІ етап

Мета – оволодіння студентами

реплікуванням

діалогічними єдностями

вмінням вести міні-діалог

вмінням вести діалоги різних функціональних типів

 

Етапи навчання письма

 

І етап

ІІ етап

ІІІ етап

Формування навичок техніки письма

Формування мовленнєвих навичок письма

Розвиток мовленнєвих умінь письма