| |
Формування мовних компетентностей
(в
таблицях)
Етапи
формування артикуляційної навички
1.
Ознайомлення студентів зі звуком
|
2.
Автоматизація мовленнєвих дій студентів зі звуком
Рецепція
(вправи для розвитку фонематичного слуху):
Репродукція
(вправи для навчання вимови звуку):
-
імітація звуку
-
підстановка
-
відповіді на запитання
-
заучування напам’ять
|
Етапи
формування інтонаційної навички
1. Ознайомлення студентів з інтонаційною моделлю (ІнМ)
|
2. Автоматизація мовленнєвих дій
студентів з ІнМ
Рецепція
ІнМ (вправи для розвитку інтонемаційного слуху):
Репродукція
ІнМ (вправи для навчання інтонування):
-
імітація
-
підстановка
-
трансформація
-
самостійне
вживання
|
Етапи
формування репродуктивної лексичної навички
І. Ознайомлення
студентів з
новими лексичними одиницями (ЛО) |
Цілі:
семантизувати нові ЛО,
продемонструвати
звукову, графічну і граматичну форми нових ЛО |
Зміст етапу: |
|
|
|
|
ІІ. Автоматизація
мовленнєвих дій студентів з
новими ЛО на рівні фрази |
Мета
– вчити студентів вживати нові ЛО на рівні
речення |
Зміст етапу: |
Виконання студентами
рецептивно-репродуктивних умовно-мовленнєвих вправ
-
в імітації зразка мовлення,
-
у підстановці до зразка мовлення,
-
у трансформації зразка мовлення,
-
у завершенні зразка мовлення,
-
у розширенні зразка мовлення,
-
відповіді на запитання,
-
самостійне вживання нових ЛО.
|
ІІІ. Автоматизація
мовленнєвих дій студентів
з новими ЛО на рівні понадфразової єдності |
Мета
– вчити студентів вживати нові ЛО в коротких
висловлюваннях монологічного й діалогічного характеру |
Зміст етапу: |
Виконання студентами
рецептивно-репродуктивних умовно-мовленнєвих вправ
|
Етапи
формування
репродуктивної граматичної навички
І.
Ознайомлення студентів з новою граматичною структурою (ГС) |
Мета:
продемонструвати нову ГС, її функцію і
форму |
Зміст етапу: |
|
|
|
|
ІІ.
Автоматизація мовленнєвих дій студентів з новою ГС на рівні фрази |
Мета
– вчити студентів вживати нову ГС на рівні
фрази |
Зміст етапу: |
Виконання студентами
рецептивно-репродуктивних умовно-мовленнєвих вправ
|
ІІІ.
Автоматизація мовленнєвих дій студентів з новою ГС на рівні понадфразової єдності |
Мета
– вчити студентів вживати нову ГС в коротких
висловлюваннях монологічного і діалогічного характеру |
Зміст етапу: |
Виконання студентами
рецептивно-репродуктивних умовно-мовленнєвих вправ
|
|