|
ПЗ № 1 «Система формування ЛСКК у ЗЗСО»
Питання для обговорення й джерела для опрацювання 1. Структура лінгвосоціокультурної компетентності 1. Конспект лекції. 2. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 425-433.
2. Культуро зорієнтований підхід до формування лінгвосоціокультурної компетентності в ЗЗСО 1. Бігич О. Б. Навчання іспанської мови школярів у контексті культурологічного підходу (тема «Las Navidades») // Іноземні мови. – 2015. – № 1. – С. 3-10.
3. Цілі формування лінгвосоціокультурної компетентності на різних ступенях навчання іспанської мови в ЗЗСО 1. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 433-434.
4. Етапи формування лінгвосоціокультурної компетентності 1. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 434-441.
5. «Діалог культур» як технологія формування лінгвосоціокультурної компетентності 6. Засоби формування лінгвосоціокультурної компетентності 1. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 441.
|
|