|
Практичне заняття 1 "Аналіз чинних програм з ІМ і НМК з іспанської мови для ЗСО"
Питання для опрацювання й обговорення
1. Програми з іноземних мов
Ознайомтесь зі структурою програми. Вивчіть пояснювальну записку. Розкрийте зміст комунікативної компетентності. Охарактеризуйте комунікативно-діяльнісний підхід як загальну стратегію навчання іспанської мови в ЗСО.
2. НМК – основний засіб навчання іспанської мови в ЗСО.
Охарактеризуйте НМК як основний засіб навчання іспанської мови в ЗСО, назвіть його основні й додаткові функції й розкрийте кожну з них.
3. Основні складники НМК.
Назвіть й охарактеризуйте основні складники НМК з іспанської мови для ЗСО.
4. Огляд НМК з іспанської мови для молодших школярів
Опрацювавши презентацію, заповніть таблицю:
Який(і) підручник(и) Ви б обрали для навчання іспанської мови в початковій школі? Обґрунтуйте Ваш вибір.
5. Порівняльний аналіз матеріалів для навчання аудіювання в автентичних підручниках іспанської мови
Ознайомтесь з результатами аналізу матеріалів для навчання аудіювання в автентичних підручниках іспанської мови. Випишіть критерії такого аналізу. Який(і) підручник(и) Ви б обрали для навчання іспаномовного аудіювання? Обґрунтуйте Ваш вибір.
6. Порівняльний аналіз навчальних матеріалів автентичних підручників іспанської мови
Illescas А. La competencia intercultural y su inclusión en los manuales de ELЕ / Antonio Illescas // Portа linguаrum. – № 26. – 2016. – Р. 67-79 : Edición digital. – Modo de acceso http://www.ugr.es/~portalin/articulos/PL_numero26/ART5_Antonio%20Illescas.pdf Furió M. V. El desafío de motivar a los alumnos de ELE, análisis comparativo de dos manuales de enseñanza de ELE entorno a estrategias de aprendizaje de lengua, destrezas de lengua y motivación / Marcela Vilches Furió : Edición digital. – Modo de acceso https://gupea.ub.gu.se/bitstream/2077/.../gupea_2077_26151_1.pdf
Ознайомте студентів іншої міні-групи з результатами аналізу навчальних матеріалів підручників іспанської мови.
|
|