Практичне заняття 1

Домашняя Вверх

Практичне заняття 1 "Аналіз НМК з іспанської мови"

 

Питання для опрацювання й обговорення

 

1. НМК – основний засіб навчання іспанської мови в ЗСО.

  • Конспект лекції.

  • Методика навчання іноземних мов і культур …. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 138–142.

Охарактеризуйте НМК як основний засіб навчання іспанської мови в ЗСО, назвіть його основні й додаткові функції й розкрийте кожну з них.

 

2. Основні складники НМК.

  • Конспект лекції.

  • Методика навчання іноземних мов і культур …– К. : Ленвіт, 2013. – С. 143–150.

Назвіть й охарактеризуйте основні складники НМК з іспанської мови для ЗСО.

 

3. Огляд НМК з іспанської мови для молодших школярів

  • Презентація «Сuatro manuales de ELE para niños y niñas», укладена за 4.3. Descripción del corpus de análisis. – P. 37-40 // Hernández R. L. Tratamiento de la expresión escrita en manuals de ELE para niños / Raquel León Hernández: Edición digital. – Modo de acceso / https://www.mecd.gob.es/dam/jcr:75f45355-c424-4bd1-8dea-d91d38834b7d/bv20161737leonraquel-pdf.pdf

Опрацювавши презентацію, заповніть таблицю:

Назва НМК. Видавництво

Автор(и)

Рік видання

Складники НМК

Вік учнів

Який(і) підручник(и) Ви б обрали для навчання іспанської мови в початковій школі? Обґрунтуйте Ваш вибір.

 

4. Порівняльний аналіз матеріалів для навчання аудіювання в автентичних підручниках іспанської мови

Ознайомтесь з результатами аналізу матеріалів для навчання аудіювання в автентичних підручниках іспанської мови. Випишіть критерії такого аналізу.Який(і) підручник(и) Ви б обрали для навчання іспаномовного аудіювання? Обґрунтуйте Ваш вибір.  

 

5. Порівняльний аналіз навчальних матеріалів автентичних підручників іспанської мови

 

* Illescas А. La competencia intercultural y su inclusión en los manuales de ELЕ / Antonio Illescas // Portа linguаrum. – № 26. – 2016. – Р. 67-79 : Edición digital. – Modo de acceso http://www.ugr.es/~portalin/articulos/PL_numero26/ART5_Antonio%20Illescas.pdf

* Furió M. V. El desafío de motivar a los alumnos de ELE, análisis comparativo de dos manuales de enseñanza de ELE entorno a estrategias de aprendizaje de lengua, destrezas de lengua y motivación / Marcela Vilches Furió : Edición digital. – Modo de acceso https://gupea.ub.gu.se/bitstream/2077/.../gupea_2077_26151_1.pdf

 

Завдання

для групи МЛі01-16

для групи МЛі02-17

опрацюйте розділ 3 «Análisis del corpus» [Р. 19-37] наукового дослідження «El desafío de motivar a los alumnos de ELE, análisis comparativo de dos manuales de enseñanza de ELE entorno a estrategias de aprendizaje de lengua, destrezas de lengua y motivación», авторка якого Marcela Vilches Furió на прикладі загальної теми «Viajes / Vacaciones» аналізує два підручники: Vale 8 (El capítulo 11) і Gente Joven 1 (La unidad 6), за якими навчають іспанської мови як іноземної в Швеції.

опрацюйте пункт 4 «El componente intercultural en los manuales de ELE» статті «La competencia intercultural y su inclusión en los manuales de ELЕ» [Р. 74-77], автор якої Antonio Illescas аналізує сучасні підручники (Vive el Español. Curso de Español B1; Prisma A2. Continúa; Aula Internacional 5. B2.2; España siglo XXI. Curso monográfico sobre la España contemporáneа), за якими навчають іспанської мови як іноземної в США.

 

Ознайомте студентів іншої академічної групи з результатами аналізу навчальних матеріалів підручників іспанської мови.