Практичне заняття 1
"Аналіз
НМК з іспанської мови"
Питання для опрацювання й обговорення
1. НМК
– основний засіб навчання іспанської мови в ЗСО.
Охарактеризуйте НМК як основний засіб навчання іспанської мови в ЗСО, назвіть
його основні й додаткові функції й розкрийте кожну з них.
2.
Основні складники НМК.
Назвіть й охарактеризуйте основні складники НМК з іспанської мови для ЗСО.
3. Огляд НМК з
іспанської мови для молодших школярів
-
Презентація «Сuatro
manuales de ELE para niños y niñas»,
укладена за
4.3. Descripción del corpus de análisis.
–
P.
37-40 // Hernández
R.
L.
Tratamiento de la expresión
escrita en manuals de ELE para niños
/ Raquel León
Hernández:
Edición digital. – Modo de acceso
/
https://www.mecd.gob.es/dam/jcr:75f45355-c424-4bd1-8dea-d91d38834b7d/bv20161737leonraquel-pdf.pdf
Опрацювавши
презентацію, заповніть таблицю:
Назва НМК. Видавництво |
Автор(и) |
Рік видання |
Складники НМК |
Вік учнів |
Який(і) підручник(и)
Ви б обрали для навчання іспанської мови в початковій школі? Обґрунтуйте Ваш
вибір.
4.
Порівняльний аналіз матеріалів для навчання аудіювання в автентичних підручниках
іспанської мови
Ознайомтесь з
результатами аналізу
матеріалів для навчання аудіювання в автентичних підручниках
іспанської мови.
Випишіть критерії такого аналізу.Який(і)
підручник(и) Ви б обрали для навчання іспаномовного аудіювання? Обґрунтуйте Ваш
вибір.
5.
Порівняльний аналіз навчальних матеріалів автентичних підручників
іспанської мови
Illescas
А. La competencia intercultural y su inclusión en los manuales de
ELЕ / Antonio
Illescas
// Portа linguаrum. – № 26. – 2016. – Р. 67-79
: Edición digital. – Modo de acceso
http://www.ugr.es/~portalin/articulos/PL_numero26/ART5_Antonio%20Illescas.pdf
Furió
M. V.
El desafío de motivar a los alumnos de ELE, análisis comparativo
de dos manuales de enseñanza de ELE entorno a estrategias de aprendizaje de
lengua, destrezas de lengua y
motivación /
Marcela Vilches
Furió : Edición digital. – Modo de acceso
https://gupea.ub.gu.se/bitstream/2077/.../gupea_2077_26151_1.pdf
Завдання |
для групи МЛі01-16 |
для групи МЛі02-17 |
опрацюйте розділ 3 «Análisis del
corpus»
[Р.
19-37]
наукового дослідження «El desafío de motivar a los alumnos de ELE,
análisis comparativo de dos manuales de enseñanza de ELE entorno a
estrategias de aprendizaje de lengua, destrezas de lengua y motivación»,
авторка якого Marcela Vilches Furió на прикладі загальної теми «Viajes
/
Vacaciones»
аналізує два підручники: Vale 8 (El
capítulo
11) і Gente Joven 1 (La
unidad
6), за якими навчають іспанської мови як іноземної в Швеції. |
опрацюйте
пункт 4 «El
componente
intercultural
en los manuales de
ELE»
статті «La competencia intercultural y su inclusión en los manuales de
ELЕ» [Р. 74-77], автор якої Antonio
Illescas
аналізує сучасні підручники (Vive el Español. Curso de Español B1;
Prisma A2. Continúa; Aula Internacional 5. B2.2; España siglo XXI. Curso
monográfico sobre la España contemporáneа), за якими навчають іспанської
мови
як іноземної
в США. |
Ознайомте студентів іншої академічної групи з результатами аналізу навчальних
матеріалів підручників іспанської мови.
|