ПЗ № 1

Домашняя Вверх

Класифікація засобів навчання іспанської мови в ЗСО

1. Класифікація засобів у методиці навчання ІМіК

1. Конспект лекції.

2. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 138-153.

3. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник. – К. : Академія, 2010. – С. 78-88.

 

2. Засоби формування у школярів мовної і мовленнєвої компетентностей

1. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 214, 232, 253, 267, 278 / 296, 327, 366, 387, 414.

 

3. Засоби формування у школярів іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності

1. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 441.

2. Бігич О. Б. Лексичний складник лінгвосоціокультурної компетентності на уроках іспанської мови в початковій школі / О. Б. Бігич // Педагогічні науки. – Херсон: Вид-во ХДУ, 2015. – Вип. 67. – С. 68-72.

3. Бігич О. Б. Навчання іспанської мови школярів у контексті культурологічного підходу (тема «Las Navidades») / О. Б. Бігич // Іноземні мови. – 2015. – № 1. – С. 3-10.

4. Бігич О. Б. План-конспект уроку іспанської мови «El Día de Los Reyes Magos y El Día de Sviatýi Mykoláy» / О. Б. Бігич // Методична скарбничка вчителя / викладача іспанської мови: формування лінгвосоціокультурної компетентності: Монографія. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2017. – С. 7-20 – Режим доступу http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/

 

4. НМК – основний засіб навчання іспанської мови в ЗСО

1.  Підручники іспанської мови (керівник авторського колективу В.Г.Редько). – режим доступу www.geneza.ua

2.  Hernández R. L. Tratamiento de la expresión escrita en manuals de ELE para niños [4.3. Descripción del corpus de análisis. – P. 37-40] / Raquel León Hernández: Edición digital. – Modo de acceso / https://www.mecd.gob.es/dam/jcr:75f45355-c424-4bd1-8dea-d91d38834b7d/bv20161737leonraquel-pdf.pdf

 

5. Порівняльний аналіз матеріалів для навчання аудіювання в автентичних підручниках іспанської мови

1. Heredia N. D. Tratamiento didáctico de la destreza de comprensión auditiva en los manuales de ELE en el nivel plataforma (A2) / Noelia Domínguez Heredia // redELE. 2016, número 28 : Edición digital. – Modo de acceso https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=2ahUKEwiQjNqonJreAhWC2ywKHcKEDQsQFjABegQICBAB&url=https%3A%2F%2Fdialnet.unirioja.es%2Fejemplar%2F451450&usg=AOvVaw05K7nbNXeHBkovxtlRja6m

 

6. Порівняльний аналіз навчальних матеріалів автентичних підручників іспанської мови

1. Illescas А. La competencia intercultural y su inclusión en los manuales de ELЕ / Antonio Illescas // Portа linguаrum. – № 26. – 2016. – Р. 67-79 [4 «El componente intercultural en los manuales de ELE» Р. 74-77] : Edición digital. – Modo de acceso http://www.ugr.es/~portalin/articulos/PL_numero26/ART5_Antonio%20Illescas.pdf

2.  Furió M. V. El desafío de motivar a los alumnos de ELE, análisis comparativo de dos manuales de enseñanza de ELE entorno a estrategias de aprendizaje de lengua, destrezas de lengua y motivación [3 «Análisis del corpus» Р. 19-37] / Marcela Vilches Furió : Edición digital. – Modo de acceso https://gupea.ub.gu.se/bitstream/2077/.../gupea_2077_26151_1.pdf