|
Практичне заняття № 2 Тема «Індивідуалізоване навчання студентів іноземної мови й культури»
Питання для обговорення й джерела для опрацювання 1. Система індивідуалізованого навчання іноземної мови й культури у закладі вищої освіти 1. Конспект лекції. 2. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 483-485, 494-495.
2. Мотивувальна індивідуалізація: мета, засоби й прийоми реалізації 1. Конспект лекції. 2. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 486-487, 495.
3. Регулювальна індивідуалізація: мета, засоби й прийоми реалізації 1. Конспект лекції. 2. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 487-490, 495-496.
4. Розвивальна індивідуалізація: мета, засоби й прийоми реалізації 1. Конспект лекції. 2. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 490-494, 496-498. 3. Тести для всіх, хто вивчає іноземні мови. – К.: Ленвіт, 2003. – С. 137-156.
5. Формувальна індивідуалізація: мета, засоби й прийоми реалізації 1. Конспект лекції. 2. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 491-494, 498-499. 3. Тести для всіх, хто вивчає іноземні мови. – К.: Ленвіт, 2003. – С. 159-160, 163-165.
|
|