|
ПЗ № 5 «Методика інтегрованого формування рецептивних компетентностей у читанні й аудіюванні й лінгвосоціокультурної компетентності на різних ступенях навчання іспанської мови в ЗЗСО»
Питання для обговорення й джерела для опрацювання 1. Етапи інтегрованого формування рецептивних компетентностей у читанні й аудіюванні й лінгвосоціокультурної компетентності
2.Технології інтегрованого формування рецептивних компетентностей у читанні й аудіюванні й лінгвосоціокультурної компетентності
3. Засоби інтегрованого формування рецептивних компетентностей у читанні й аудіюванні й лінгвосоціокультурної компетентності 1. Конспект лекції. 2. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – С. 437-438. 3. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах: підручник. – К.: Академія, 2010. – С. 244-245. 4. Бігич О. Б. Автентичні медіа-ресурси як засіб формування у майбутніх учителів французької мови міжкультурної комунікативної компетентності / О. Б. Бігич, Д. А. Руснак // Інформаційні технології і засоби навчання . – 2019. – Том 70. – № 2. – С. 165-179. – Режим доступу https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2440/1464 чи https://doi.org/10.33407/itlt.v70i2.2440 5. Бігич О. Б. Блог і подкаст технології формування міжкультурної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови / О. Б. Бігич // Іноземні мови. – 2017. – № 3. – С. 3-9. – Режим доступу http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/ 6. Бігич О. Б. Подкаст технологія формування міжкультурної компетентності / О. Б. Бігич // Кейсова й подкаст технології формування міжкультурної компетентності: Колективна монографія. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2017. – С. 145-159. – Режим доступу http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/ 7. Бігич О. Б. El Día de Muertos: iнтерактивнi завдання блогу ProfeDeELE / О. Б. Бігич // Актуальні питання гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Вип. 23. – Том. 1. – 2019. – C. 95-99. – Режим доступу http://www.aphn-journal.in.ua/23-1-2019 8. Руснак Д. А. Мобільний кейс «Реклама як засіб формування міжкультурної компетентності: гендерні, вікові й етнічні стереотипи» / Д. А. Руснак // Кейсова і подкаст технології формування міжкультурної компетентності: Колективна монографія / заг. і наук. ред. О. Б. Бігич. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2017. – С. 22-90. – Режим доступу http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/ 9. Бігич О. Б. Подкаст як сучасний засіб формування іспаномовної аудитивної компетентності / О. Б. Бігич, А. М. Рубан // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: Матеріали ХХХУІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: Зб. наук. праць. – Вип. 36. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – С. 218-221. – Зежим доступу http://confscientific.webnode.com.ua 10. Погребняк В. В. Автентичні пісні як ефективний засіб формування в учнів іспаномовної компетентності в аудіюванні / В. В. Погребняк // Ad orbem per linguas. До світу через мови : Матеріали Міжнародної студентської науково-практичної конференції. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2019. – С. 526-528. |
|