ПЗ № 5

Домашняя Вверх

Мультимедійні засоби формування ІКК для вчителя

1. Освітній сайт як засіб формування ІКК

1. Бігич О. Б. Освітній сайт як засіб навчання молодшого школяра техніки читання англійською мовою / О. Б. Бігич // Іноземні мови. – 2014. – № 3. – С. 3-7.

2. Бігич О. Б. Tío Spanish – віртуальний учитель / викладач іспанської мови / О. Б. Бігич // Іноземні мови. – 2016. – № 2. – С. 10-13.

3. Бігич О. Б. El oso Traposo – віртуальний помічник учителя іспанської мови початкової школи / О. Б. Бігич // Іноземні мови. – 2016. – № 1. – С. 15-17. – Режим доступу http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/

4. Бігич О. Б. Автентичні іспаномовні персонажі – віртуальні помічники вчителя іспанської мови / О. Б. Бігич // Наукові записки. Серія Філологічні науки (мовознавство). – Вип. 144. – Кіровоград Видавець Лисенко В.Ф., 2016. – С. 276-280.

5. Бігич О. Б. Іспаномовні персонажі – віртуальні помічники вчителя / викладача іспанської мови / О. Б. Бігич // Методична скарбничка вчителя / викладача іспанської мови: формування лінгвосоціокультурної компетентності: Монографія. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2017. – С. 83-97. – Режим доступу http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/

 

2. Професійний блог учителя іспанської мови як засіб формування КК

1. Бігич О. Б. Блог і подкаст технології формування міжкультурної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови / О. Б. Бігич // Іноземні мови. – 2017.  –  № 3. – С. 3-9.

2. Бігич О. Б. Подкасти блогів ProfeDeELE.es i Virtual Spanish Classroom / О. Б. Бігич // Кейсова і подкаст технології формування міжкультурної компетентності: Колективна монографія / заг. і наук. ред. О. Б. Бігич. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2017. – С. 151-156. – Режим доступу http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/

3. Бігич О. Б. Блоги як сучасні засоби формування міжкультурної компетентності / О. Б. Бігич // Науковий Вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія Філологія. – Вип. 29. Том 2. – 2017. – С. 18-21.

 

3. Мультимедійне унаочнення навчального матеріалу

1. Бігич О. Б. Експериментальне навчання старших дошкільників англомовного аудіювання з використанням мультимедійної презентації / О. Б. Бігич, А. Г. Мокіна // Режим доступу http://st.zu.edu.ua/conf/docs/ukr/ua3.pdf

2. Бігич О. Б. Мультимедіа на уроці англійської мови як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів / О. Б. Бігич // Режим доступу http://www.rusnauka.com/25_DN_2008/Philologia/28627.doc.htm

3. Бігич О. Б. Мультимедійний наочний посібник «Las Navidades en España»: два користувачі – два формати / О. Б. Бігич // Іноземні мови. – 2015. – № 4. – С. 48-51.

4. Бігич О. Б. Мультимедійний наочний посібник «Las Navidades en España» // Методична скарбничка вчителя / викладача іспанської мови: формування лінгвосоціокультурної компетентності / О. Б. Бігич : Монографія. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2017. – С. 62-70. – Режим доступу http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/

5. Бігич О. Б. Мультимедійна складова електронного посібника як засіб оптимізації подання навчального матеріалу / О. Б. Бігич, С. М. Назаров // Психолого-педагогічні проблеми освіти і виховання в умовах глобалізації та інтеграції освітніх процесів: Тези доповідей наукової конференції ЮНЕСКО КНЛУ. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2007. – С. 58-60.

 

4. Навчально-комп’ютерна програма як засіб формування ІКК

1. Бігич О. Б. Авторські мультимедійні засоби формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності // Викладання європейських мов та євроінтеграція : Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції з міжнародною участю. – Харків: Національна академія Національної гвардії України, 2017. – С. 15-17

2. Електронні засоби навчання іноземних мов студентів: досвід розробки й апробації: Колективна монографія / заг. ред. Бігич О. Б. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2012. – 160 с. – Режим доступу http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/