ПЗ № 6

Домашняя Вверх

Мультимедійні засоби формування ІКК для учня

1.     Соціальна мережа як засіб формування ІКК

1. Бігич О. Б. Використання Facebook у навчанні студентів англомовного письма: за та проти / О. Б. Бігич, М. С. Глазунов // Nauka i inowacja-2013 : Materiały IX Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji. – Vol. 11. – Przemyśl: Nauka i studia. – 2013. – С. 40-43 чи електронний ресурс з режимом доступу http://www.rusnauka.com/27_NII_2013/Pedagogica/5_146501.doc.htm

2.  Twitter en la enseñanza y aprendizaje de ELE: Monográfico / Dirección y edición Roberto Cuadros y Javier Villatoro, 2016. – 307 р. : Edición digital. – Modo de acceso https://issuu.com/robertocuadros/docs/twitterlibro

3.  Iranzu Peña Pascual. Elaboración y uso de un grupo de Facebook como medio de análisis de nesesidades de forma previa a un curso presencial // La Red y sus aplicaciones en la enseñanza-aprendizaje del español como lengua extranjera / Carmen Hernández González (coord.), Antonio Carrasco Santana (coord.), Eva Álvarez Ramos(coord.) Asociación para la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera, 2011. P. 717-727.

4.  Guillermo Gómez Munoz. Edmodo o cómo gestionar la clase comunicativa de forma fácil y eficaz // La Red y sus aplicaciones en la enseñanza-aprendizaje del español como lengua extranjera / Carmen Hernández González (coord.), Antonio Carrasco Santana (coord.), Eva Álvarez Ramos (coord.) Asociación para la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera, 2011. P. 663-674.

 

2. Мобільний застосунок як засіб самостійного вдосконалення школярем ІКК

1. Apps para aprender idiomas: Edición digital. – Modo de acceso www.profesoresdeele.org/2018/10/08/apps-para-aprender-idiomas

 

3. Подкаст як засіб самостійного вдосконалення школярем іспаномовної аудитивної компетентності

1. Бігич О. Б. Блог і подкаст технології формування міжкультурної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови / О. Б. Бігич // Іноземні мови. – 2017. – № 3. – С. 3-9.

2. Бігич О. Б. та ін. Кейсова і подкаст технології формування міжкультурної компетентності: Колективна монографія. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2017. – С. 145-159. – Режим доступу http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/

3. Бігич О. Б. Подкаст як сучасний засіб формування іспаномовної аудитивної компетентності / О. Б. Бігич, А. М. Рубан // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: Матеріали ХХХУІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: Зб. наук. праць. – Вип. 36. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – С. 218-221.