Позааудиторний захід

Домашняя Вверх Los Premios Goya Arrugas El vendedor de Humo Сuerdas Metegol Інтернет-ресурси

Películas de animación los ganadores de los Premios Goya

 Пропонований сценарій присвячено іспанськомовним мультфільмам – переможцям премії Гойя в 2012-2014 р.р. Сценарій укладено в межах програмної теми «Cine» для допомоги студентам магістратури в організації позааудиторної роботи з іспанської мови в період педагогічної практики.

Цілі заходу:

Соціокультурна мета – розширити знання студентів про іспанськомовні мультфільми – переможців премії Гойя в 2012-2014 р.р.

Практичні цілі – вдосконалювати компетентності в іспанськомовних аудіюванні й говорінні.

Розвивальні цілі – розвивати мовленнєві, інтелектуальні та пізнавальні здібності; розвивати вміння самостійної індивідуальної роботи та в мінігрупах.

Виховні цілі виховувати позитивне ставлення до іспанськомовних країн; виховувати особистісні риси характеру: доброзичливості, толерантності, емпатії.

Професійна мета – набути знань про організацію позааудиторних заходів з іноземної мови соціокультурного спрямування.

Методичні зауваження: сценарій передбачає перегляд студентами відеофрагментів про церемонію нагородження та чотирьох мультфільмів. Протягом позааудиторного заходу студенти дивляться короткометражні мультфільми «El vendedor de Humo» (6 хв.) та «Сuerdas» (11 хв.). З повнометражними мультфільмами «Arrugas» (90 хв.) та «Metegol» (106 хв.) студенти знайомляться самостійно на етапі підготовки до позааудиторного заходу. Викладач іспанської мови організовує цей вид навчальної діяльності студентів згідно з етапами (дотекстовим, текстовим, післятекстовим) роботи з відео-/аудіотекстом.

Зміст мультфільмів та актуалізовані в них проблеми студенти обговорюють на організованому викладачем іспанської мови ток-шоу (різновид інтерактивних технологій у співробітництві). Викладач виконує роль ведучого, студенти – його іспансько- й україномовних учасників. Викладач організовує колективну діяльність студентів у формі рольової гри: студенти виступають у соціальних ролях ведучих церемонії нагородження, членів журі, глядачів, критиків та ін. Переказуючи зміст мультфільмів іспанською мовою, а також обговорюючи підняті в них соціальні проблеми їхніх різновікових персонажів, удосконалюють іспанськомовну компетентність у монологічному й діалогічному мовленні.

Позааудиторний захід передбачає підготовчий етап, протягом якого студенти за бажанням дивляться один з двох запропонованих для перегляду повнометражних мультфільмів, а також добирають дотичну до пропонованих мультфільмів інформацію.

Сценарій уміщує дві частини:

Частина І

1.  Los Premios Goya.

2.  El largometraje de animación «Arrugas» (2012).

3.  El cortometraje de animación «El vendedor de Humo» (2013).

Частина ІІ

4.  El cortometraje de animación «Сuerdas» (2014).

5.  El largometraje de animación «Metegol» (2014).

З огляду на низку об’єктивних чинників (передусім тривалість позааудиторного заходу, час і місце його проведення тощо) викладач іспанської мови проводить обидві частини протягом одного заходу чи впродовж двох.

 Підсумком позааудиторного заходу «Películas de animación – los ganadores de los Premios Goya» є написання студентами іспанською мовою рекомендацій щодо перегляду мультфільму(ів), його(їх) аналітичного огляду до іспанськомовного періодичного (друкованого чи електронного) видання, анонсу / реклами мультфільму(ів) тощо.  

Використані Інтернет-ресурси