165 |
Освітній сайт як засіб
навчання молодшого школяра техніки читання англійською мовою |
Іноземні мови. – 2014. – № 3.
– C.
3-7 |
166 |
«Tricolín:
ayer, hoy, mañana»: сценарій позакласного заходу з іспанської мови для
молодших школярів |
Іноземні мови. – 2014. – №
4.
–
C. 53-56 |
167 |
Особливості організації професійно орієнтованого навчання аудіювання
майбутніх учителів іспанської мови з використанням освітнього сайту |
Наукові записки. Серія
Філологічні науки (мовознавство).
– Вип. 136. – Кіровоград Видавець
Лисенко В.Ф., 2015.
– C.
377-383 |
168 |
Навчання іспанської мови школярів у
контексті культурологічного підходу (тема «Las
Navidades») |
Іноземні мови. – 2015.
– № 1.
–
C. 3-7 |
169 |
Іспаномовні персонажі
Mafalda
та
Pocoyó
як віртуальні співрозмовники школярів і студентів |
Інноваційні технології у
контексті іншомовної підготовки фахівця: Матеріали ІІ Всеукраїнської
науково-практичної Інтернет-конференції: Електронне видання, 2 квіт.
2015 р., Полтава: ПолтНТУ.- C.
156-159 чи електронне
джерело з режимом доступу
http://lib.pntu.edu.ua/?module=ellib*nid*8801
|
170 |
Компетентність
в аудіюванні вчителя і викладача
іспанської та французької мов : теорія і практика формування |
Колективна монографія. – К.:
Вид. центр КНЛУ, 2015.
– 168 с.
(співавтори - Майєр
Н. В., Руснак Д. А.,
Яковенко-Глушенкова
Є.В.) |
171 |
Лексичний
складник лінгвосоціокультурної компетентності на уроках іспанської мови
в початковій школі |
Педагогічні науки. -
Херсон: Вид-во ХДУ, 2015.
– Вип. 67.
– С. 62-68 |
172 |
Освітній
сайт як засіб формування у студентів-філологів компетентності в
іспаномовному аудіюванні |
Іноземні мови. – 2015.
– № 2.
– С. 50-54 |
173 |
Методичний проект для учителя початкової
школи «Азбука квітів –
El abecedario de flores
/
The flowers ABC»
|
Іноземні мови. – 2015.
– № 3.
–
C. 45-52. |
174 |
Позааудиторна рольова гра
«El
mejor viaje turístico
de flores» / «The
best flower tour»
для майбутніх менеджерів міжнародного
туризму |
Лінгвістична теорія та
практика: історичне надбання, актуальні проблеми та перспективи
розвитку: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції,
присвяченої пам’яті д. філол. н., проф. А.К.Корсакова. – Одеса: МГУ,
2015. – С. 3-14. |
175 |
Мультимедійний наочний посібник «Las
Navidades
en
España»:
два користувачі – два формати |
Іноземні мови. – 2015.
– № 4. – C. 48-51. |
176 |
Позааудиторний захід з іспанської мови для студентів-філологів «Películas
de
animación – los
ganadores
de
los
Premios
Goya» |
Вісник Харківського
національного університету імені В.Н.Каразіна. Серія «Іноземна
філологія. Методика викладання іноземних мов».
– Вип. 82. Педагогічні науки, 2015.
– C. 4-8. |
177 |
Методика формування іншомовної компетентності
в аудіюванні.
Особливості формування іншомовної комунікативної
компетентності в учнів початкової школи |
Практикум з методики навчання іноземних мов
і культур у загальноосвітніх навчальних закладах: англійська мова,
німецька мова, французька мова, іспанська мова: Навчальний посібник для
студентів класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич
О.Б., Бориско Н.Ф., Борецька Г.Е. та ін. – К. : Ленвіт, 2016.
–
С. 181-190,
306-316. |
178 |
Мультимедійні засоби і
прийоми професійно орієнтованого навчання іноземної мови: сінквейн-колаж
і цифрове розповідання |
Матеріали У наукової
конференції з міжнародною участю «Когнітивно-прагматичні дослідження
професійних дискурсів»: Харків, ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2016.
–
C. 15-18. |
179 |
Професійно
орієнтований проект «Turismo
ecológico» |
Матеріали міжнародного
науково-практичного семінару «Проектна
діяльність як інструмент досліджень навчання та інновацій»:
Ніжин: видавець ПП Лисенко М.М., 2016.
– C.
10-12. |
180 |
El oso Traposo -
віртуальний помічник учителя
іспанської мови початкової школи |
Іноземні мови. – 2016.
– № 1. – C.
15-17. |
181 |
Лінгвокраїнознавчий мультимедійний
сінквейн-колаж «Квіти України» |
Лінгвістичні
та лінгвокультурологічні аспекти навчання іноземних студентів у вищих
навчальних закладах України: Матеріали У Всеукраїнської
науково-практичної конференції , 31 бер. - 1 квіт. 2016, Дніпропетровськ: ДНУ імені Олеся Гончара.
–
C. 7-9. |
182 |
Мультимедійний сінквейн-колаж «Las
Navidades
en
España»
як сучасний засіб унаочнення країнознавчої лексики |
Інноваційні технології у
контексті іншомовної підготовки фахівця: Матеріали ІІІ Всеукраїнської
науково-практичної конференції з міжнородною участю, 7 квіт.
2016 р., Полтава: ПолтНТУ.
–
C.
127-130.
–
Режим доступу
http://lib.pntu.edu.ua/?module=ellib*nid*11361
|
183 |
Автентичні іспаномовні персонажі –
віртуальні помічники вчителя іспанської мови |
Наукові записки. Серія
Філологічні науки (мовознавство). – Вип. 144. – Кіровоград: Видавець
Лисенко В.Ф., 2016.
– C. 276-280. |
184 |
Tío Spanish -
віртуальний учитель
/ викладач
іспанської мови |
Іноземні мови. – 2016.
– № 2. – C.
10-13. |
185 |
Мультимедійний сінквейн-колаж й освітнє
цифрове розповідання як сучасні засіб і прийом навчання іноземної мови |
Актуальні проблеми
романо-германської філології та прикладної лінгвістики: науковий журнал
/ редкол. В.І.
Кушнерик та ін.
–
Чернівці : Видавничий Дім «Родовід», 2016. – Вип. 11-12, Ч. 1.
–
C. 44-47. |
186 |
Теорія і практика проведення позааудиторної
роботи з іноземної мови: сценарії заходів французькою й іспанською мовами |
Колективна монографія. – К.
: Вид. центр КНЛУ, 2016.
–
96 c. (співавтори Майєр Н.В., Руснак Д.А.) |
187 |
Професійно орієнтований мультимедійний
сінквейн-колаж як сучасний засіб унаочнення |
Дослідження та
впровадження в навчальний процес сучасних моделей викладання іноземної
мови за фахом: Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної
інтернет-конференції з питань методики викладання іноземної мови, 23
квіт. 2016 р., Одеса: Одеський нац. університет
імені І.І.Мечнікова.
–
С. 7-10. |
188 |
Мультимедійний посібник "Методика навчання
іноземної мови в початковій школі: результати 10-тирічного досвіду
апробації й удосконалення" |
Сучасні тенденції у сфері лінгвістики,
мовної комунікації та методики викладання іноземних мов: Матеріали У
Міжнародної науково-практичної
конференції.
– ТНЕУ, 17-18 трав. 2016, Тернопіль: Астон.
– С. 126-128. |
189 |
Мультимедійний посібник "Методика навчання
іноземної мови у вищій школі" |
Матеріали У
Міжнародної
науково-практичної
конференції «Інновації
в освіті:
сучасні підходи до професійного розвитку вчителів іноземних мов».
–
Ніжин: видавець ПП Лисенко М.М., 2016.
– C.
16-18. |
190 |
Аналітичний огляд освітніх
сайтів для навчання угорської мови |
Іноземні мови. – 2016.
– № 3. – C. 42-46 (співавтор
– Т. В. Солом'янюк
). |
191 |
Засоби формування методичної компетентності
вчителя / викладача іноземної мови: тенденції й перспективи |
Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні,
психолого-педагогічні та методичні перспективи : Матеріали ІІІ
Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 15 лист. 2016.
– Харків: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, –
С. 14-19. – Режим доступу
http://nauka.nlu.edu.ua/wp-content/uploads/2015/04/Конференция_2016_сборник.pdf |
192 |
Сучасні тенденції
розроблення засобів формування іншомовної комунікативної компетентності:
за результатами науково-методичних досліджень |
Подолання мовних та
комунікативних бар'єрів:
освіта, наука, культура: Зб. наукових праць / за заг. ред. А. Ґ. Ґудманяна,
О. В. Ковтун.
– К.: Аграр Медіа Груп, 2016.
– С. 26-32.
|
193 |
Методична скарбничка вчителя / викладача
іспанської мови: формування лінгвосоціокультурної компетентності
|
Монографія. – К.
: Вид. центр КНЛУ, 2017.
–
108 c. |
194 |
Сучасні
засоби формування іншомовної комунікативної компетентності |
Каразінські читання:
Людина. Мова. Комунікація: Тези доповідей ХУІ наукової конференції з
міжнародною участю,
–
ХНУ імені В. Н.
Каразіна, 2 лют. 2017.
–
C. 13-14. |
195 |
Електронний кейс як засіб формування у
майбутніх менеджерів туризму міжкультурної компетентності
|
Іноземні мови. – 2017.
– № 1. – C. 17-22. |
196 |
Сучасні
засоби формування іншомовної комунікативної й методичної компетентності |
Наукові записки. Серія
Філологічні науки (мовознавство). – Вип. 154. – Кропивницький: Видавець
Лисенко В.Ф., 2017.
– C. 591-596. |
197 |
Seis
sombreros para pensar - інтерактивна технологія формування методичної компетентності викладача
іспанської мови |
Мова. Свідомість. Концепт:
збірник наукових статей.
–
Вип. 7. –
Вид-во Мелітопольського
державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 2017.
–
С. 239-242.
|
198 |
Six thinking hats -
інтерактивна технологія формування методичної компетентності викладача
іноземної мови |
Актуальні проблеми
романо-германської філології та прикладної лінгвістики: науковий журнал
/ редкол. В. І.
Кушнерик та ін.
–
Чернівці : Видавничий Дім «Родовід», 2017. – Вип. 1 (15).
–
C. 64-67. |
199 |
Сучасні підходи до
формування іншомовної фонетичної компетентності в загальноосвітньому
навчальному закладі |
Сучасні тенденції фонетичних
досліджень: Збірник матеріалів Круглого столу 12 трав. 2017р.
– К.
:
Міленіум.
– С. 154-157.
|
200 |
Методичний батл й
інтерактивна технологія формування методичної компетентності викладача іспанської мови |
Науковий вісник
Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія
Філологічні науки (мовознавство). – Вип. 3 (352), – 2017.
– C. 308-312. |
201 |
Кейсова
і подкаст технології формування міжкультурної компетентності
|
Колективна монографія. – К.
: Вид. центр КНЛУ, 2017.
–
160 c. (співавтори
– Руснак Д.
А., Стрілець В. В., Коробейнікова Т. І., Ярошенко
О. В., Ігнатенко В. Д.) |
202 |
Креативне письмо на уроках іноземної мови: малі віршовані форми як
засоби формування міжкультурної компетентності |
Іноземні мови. – 2017.
– № 2. – C. 11-15.
|
203 |
Аудіовізуальна
компетентність як цільова в подкаст-технології навчання іноземних мов і
культур |
Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання
іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ:
Матеріали ІХ Міжнародної науково-методичної конференції 28 квіт. 2017
р. – Харків: ХНУ імені В. Н.
Каразіна.
–
C. 26-27. |
204 |
Блог і подкаст технології формування
міжкультурної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови |
Іноземні мови. – 2017.
– № 3. – C. 3-9. |
205 |
Сучасні підходи до навчання
іноземних мов і культур |
Викладання іноземних мов для
працівників правоохоронних органів та сектору безпеки: Матеріали
міжвузівського методичного семінару 12 жовт. 2017 р.–
К. : НАП України.
–
С. 13-14.
|
206 |
Подкаст
як сучасний засіб формування іспаномовної аудитивної компетентності |
Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку:
Матеріали ХХХУІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 20 жовт.: Зб. наук. праць. – Вип. 36. – Переяслав-Хмельницький, 2017.
–
C.
218-221
http://confscientific.webnode.com.ua
(Співавтор -
А.М.Рубан ) |
207 |
Особистісно-діяльнісний
підхід до формування іншомовної комунікативної компетентності
|
Аспекти
гуманізуючого впливу освіти на особистість: Матеріали міжнародної
науково-практичної конференції
до
100-річчя Дніпровського національного університету
імені Олеся
Гончара,
25-27 жовт.
–
Дніпро: Літограф, 2017.
–
С. 76-78 (Співавтор - М.Б.Щербина)
|
208 |
Навчальні прийоми
інтерактивної технології формування іншомовної компетентності в
говорінні |
Тенденції та
перспективи розвитку науки й освіти в умовах глобалізації: Матеріали
ХХІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
31 жовт.: Зб. наук. праць. – Вип. 29. –
Переяслав-Хмельницький, 2017.
–
С. 288-290
http://confscientific.webnode.com.ua
(Співавтор - Є.П.Міцай) |
209 |
Способи контролю розуміння
школярами / студентами іспаномовного аудіотексту |
Тенденції та
перспективи розвитку науки й освіти в умовах глобалізації: Матеріали
ХХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
28 лист.: Зб. наук. праць. – Вип. 30. –
Переяслав-Хмельницький, 2017.
–
С. 270-273
http://confscientific.webnode.com.ua
(Співавтор
-
А.М.Рубан) |
210 |
Формування англомовної
компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів: емоційна
диференціація |
Тенденції та
перспективи розвитку науки й освіти в умовах глобалізації: Матеріали
ХХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
28 лист.: Зб. наук. праць. – Вип. 30. –
Переяслав-Хмельницький, 2017.
–
С. 274-276
http://confscientific.webnode.com.ua
(Співавтор -
М.Б.Щербина) |
211 |
Авторські мультимедійні
засоби формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності
|
Викладання європейських мов
та євроінтеграція : Матеріали міжвузівської науково-практичної
конференції з міжнародною участю. – Харків: Національна академія
Національної гвардії України, 7 груд. 2017. - С. 15-17. |
212 |
Ед’ютейнмент
як технологія формування методичної компетентності викладача іноземної
мови |
Наукові записки
Тернопільського національного педагогічного університету імені
Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2017. – № 4. –
C. 119-126. |
213 |
Блоги як сучасні засоби
формування міжкультурної компетентності |
Науковий Вісник Міжнародного
гуманітарного університету. Серія Філологія. – Вип. 29. Том 2. – 2017.
– C. 18-21. |
214 |
Авторські блоги викладачів
іспанської мови: суперники чи соратники? |
Іноземна мова у професійній
підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії: Збірник тез доповідей ІІ
Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Кропивницький:
РВВ ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2018.
–
C. 23-25
http://www.cuspu.edu.ua/ua/ii-international-scientific-and-practical-internet-conference-foreign-language-in-professional-training-of-specialists-issues-and-strategies/about-us |
215 |
Сучасні засоби формування у студентів міжкультурної компетентності |
Наукові записки. Серія Філологічні науки (мовознавство).
– Вип. 165. – Кропивницький: Вид-во «КОД», 2018.
– С. 417-422 |
216 |
Посібник
для самостійної роботи студентів магістратури з вибіркових дисциплін
«Сучасні технології навчання іноземних мов і культур» й «Інноваційні
підходи до навчання іноземних мов і культур» |
Навчальний посібник. – К.
: Вид. центр КНЛУ, 2018.
–
60 c. |
217 |
Професійно орієнтований підхід до навчання
іноземної мови як непрофільної дисципліни |
Іншомовна підготовка працівників
правоохоронних органів і сектору безпеки: Матеріали ІІ міжнародної
науково-практичної конференції, 24 квіт.
–
К.: НАПУ, 2018. –
С. 13-14. |
218 |
Різновиди професійно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови як
непрофільної дисципліни |
Комунікація у сучасному соціумі: Матеріали ІІ Міжнародної
науково-практичної конференції, 8 черв. – Львів: Львівський національний
університет імені Івана Франка, 2018.
–
С.
http://conferences.lnu.edu.ua/index.php/communicatios/communication-2018/paper/view/24 |
219 |
Мультимедійний наочний посібник як засіб формування у
студентів-філологів лінгвосоціокультурної компетентності |
Інновації в освіті: сучасні підходи до професійного розвитку вчителів
іноземних мов: Матеріали УІ міжнародної науково-практичної конференції.
– Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2018.
– С. 48-51
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/654 |
220 |
Технології формування методичної
компетентності викладача іноземної мови |
Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія.
– Вип. 28.
– 2018.
– С. 189-197
https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135592 |
221 |
E-Learning in Professionally Oriented German Communicative Competence
Formation of Students Majoring in Tourism Management |
Edvanced Education.
– 2018.
– Issue 9.
– P. 114-125
http://ae.fl.kpi.ua/article/view/132499
(Співавтор -
Jana Okopna) DOI:
https://doi.org/10.20535/2410-8286.132499
|
222 |
Вибіркова
дисципліна «Сучасні засоби навчання іспанської мови в закладі середньої
освіти»: удосконалення методичної компетентності вчителя |
Актуальні питання гуманітарних
наук:
Міжвузівський збірник наукових
праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету
імені Івана Франка. – Вип. 20. – Том. 1. – 2018.
– C. 89-91.
http://www.aphn-journal.in.ua/20-1-2018 |
223 |
Сучасні технології навчання іноземних мов і культур у початковій школі |
Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія.
– Вип. 29.
– 2018.
– С. 162-169.
https://doi.org/10.32589/2412-9283.29.2018.154010 |
224 |
Practitioner of EFL for non-English Majors:
Specific Professional Needs |
Journal of Teaching English for Specific and
Academic Purposes. – 2018. – Vol. 6 – No. 3. – P. 467-474
(Співавтор -
Oksana Matsnieva )
http://espeap.junis.ni.ac.rs/index.php/espeap/issue/view/19;https://doi.org/10.22190/JTESAP1803467B |
225 |
Посібник
для самостійної роботи студентів
бакалаврату з вибіркової дисципліни «Сучасні
засоби навчання іспанської мови в закладах середньої освіти» |
Навчальний посібник. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2019.
–
68 c. |
226 |
Засоби
формування міжкультурної комунікативної компетентності: автентичний
мультфільм «Сосо» |
Іноземна мова у професійній
підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії: Збірник тез доповідей
ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції.
– Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Виниченка 2019.
– С. 103-105.
|
227 |
Технологія ед'ютейнмент
як тренд у навчанні іноземної мови |
Іншомовна підготовка працівників
правоохоронних органів і сектору безпеки:
Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної
конференції 27 бер. 2019 р.–
К. : НАП України.
–
С. 31-32.
|
228 |
El Día de Muertos: iнтерактивнi завдання блогу ProfeDeELE |
Актуальні питання
гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених
Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.
– Вип. 23. – Том. 1. – 2019.
–
C. 95-99.
http://www.aphn-journal.in.ua/23-1-2019 |
229 |
Автентичні медіа-ресурси як засіб формування у майбутніх учителів
французької мови міжкультурної комунікативної компетентності |
Інформаційні технології і засоби навчання. – 2019. – Том 70. – № 2.
–
C. 165-179 (співавтор - Д. А. Руснак)https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2440/1464
DOI:
https://doi.org/10.33407/itlt.v70i2.2440 |
230 |
Методичний сінквейн-колаж як мультимедійний формат плану-конспекту уроку
/ аудиторного заняття іноземної мови |
Ad orbem per
linguas.
До світу через мови: Матеріали Міжнародної науково-практичної
конференції. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2019.
–
C. 497-499. |
231 |
Сучасні
формати диктанту з іноземної мови |
Вісник
КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – Вип. 30. – 2019.
–
C. 172-179.
https://doi.org/10.32589/2412-9283.30.2019.177444 |
232 |
Аналітичний огляд навчальних матеріалів «Tío
Spanish:
Aprender Español
Online» |
Вісник
КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – Вип. 30. – 2019.
–
C. 199-202 (співавтор - В. В. Заїка ).
https://doi.org/10.32589/2412-9283.30.2019.177446 |
233 |
Посібник для самостійної роботи студентів бакалаврату з вибіркової
дисципліни «Методика
формування іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності школярів у
закладах загальної середньої освіти» |
Навчальний посібник. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2019.
–
72 c. |
234 |
Навчально-методичне
забезпечення самостійної роботи майбутніх учителів іспанської мови з
вибіркових дисциплін курсу методики |
Інновації в освіті: сучасні підходи до професійного розвитку вчителів
іноземних мов: Матеріали УІІ міжнародної науково-практичної конференції.
– Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2019. – С. 52-54. |
235 |
The
differentiated teaching English-speaking interaction to prospective
teachers |
Science and
Education a New Dimension,
Pedagogy and Psychology, YII (84).
– Issue 207. – 2019
Nov. - P. 39-42 (співавтор -
Madina Shcherbyna) |
236 |
The forming professionally oriented German
communicative competence of future managers in tourism with the help of
virtual moodle system |
International Scientific-Practical
Conference Problems of Infocommunications. Science and Technology (PIC
S&T), Kyiv, Ukraine, 2019, Р. 894-897 (співавтор
- Yana Okopna)
https://ieeexplore.ieee.org/document/9061344 |
237 |
Модерація й розвиток критичного мислення майбутніх учителів іспанської
мови як технології формування методичної компетентності |
Вісник
КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – Вип. 31. – 2019.
–
C. 43-52.
https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.192419 |
238 |
Рецензія на навчально-методичний посібник студентів магістратури й
аспірантури «Методи та організація сучасних досліджень з методики
навчання іноземних мов і культур» |
Вісник
КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – Вип. 31. – 2019.
–
C. 178-179 (співавтор - Т. І. Левченко
). |
239 |
Різновиди автентичних медіа-ресурсів як засобів формування у майбутніх
учителів французької мови міжкультурної комунікативної компетентност |
International and
practical conference “Issues of modern philology in the context of the
interaction of languages and cultures”, Venice, Italy, Dec 27-28, 2019.
- P. 150-154 (співавтор - Руснак Д. А.) |
240 |
Диктант
з іноземної мови як комплексна вправа |
Іноземна мова у
професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії: Збірник тез
доповідей ІУ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції,
Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Виниченка 2020.
- C. 74-76. |
241 |
Authentic
media resources as means of formation of intercultural communicative
competence for prospective French language teachers / lecturers
|
Innovative
scientific researches: European development trends and regional aspect:
Monograph.
– 1st ed. – Riga, Latvia:
“Baltija Publishing”, 2020.
–
P. 20-37
(співавтор - Diana Rousnak)
DOI:
https://doi.org/10.30525/978-9934-588-38-9-2 |
242 |
Potencial for the
use of ITC in teaching scientific and technical translation |
Інформаційні технології і засоби навчання . – 2020. – Том 76.
–
№ 2.
– P. 86-95 (співавтор
- Valentyna Strilets)
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2812
DOI:
https://doi.org/10.33407/itlt.v76i2.2812 |
243 |
Aкадемічне
співавторство як тренд у навчанні іншомовного письма |
Ad orbem per
linguas.
До світу через мови: Матеріали Міжнародної науково-практичної
конференції. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2020.
–
C. 422-424. |
244 |
Академічне співавторство: аналітичний огляд прийомів і засобів навчання
іншомовного письма |
Вісник
КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – Вип. 32. – 2020.
–
C. 167-172
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207778 |
245 |
Методична скарбничка студента-практиканта: всесвітній день книги в завданнях
блогів
laclasedeele.com i profedeele.es |
Іноземні мови. - 2020. - №
3. - С. 35-44 |
246 |
Самостійна робота студентів з елективного курсу «Сучасні засоби навчання
іспанської мови» в умовах дистанційного навчання
|
Іноземні мови.
– 2020.
–
№
4.
– С. 34-40 |
247 |
Вибіркові навчальні дисципліни з
курсу методики для майбутніх викладачів іноземних мов |
Вісник
КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – Вип. 33. – 2020.
–
C. 88-92 DOI:
DOI:https://doi.org/10.32589/2412-9283.33.2020.221689 |
248 |
Силабус вибіркової дисципліни
«Психолого-педагогічні аспекти навчання іноземних мов і культур у
закладах вищої освіти» |
Навч.-метод. посібник для самостійної роботи
студентів спеціальності 014 Середня освіта другого (магістерського)
рівня вищої освіти денної форми здобуття освіти.
– К.: Вид.
центр КНЛУ, 2021.
–
52 c. |
249 |
Стежини наукового пошуку |
Леонід Черноватий: біобібліографічний покажчик.
Вінниця: Нова книга, 2021.
– C.17-18. |
250 |
Типи подкастів як сучасного засобу
формування у майбутніх учителів іспаномовної аудитивної
компетентності |
«Ad
orbem per linguas. До
світу через мови». Матеріали Міжнародної науково-практичної
відеоконференції «Світ цінностей і цінності у світі». – К. : Вид.
центр КНЛУ, 2021. - С..26-27 (співавтор -
Дмитрієва Є. П.
) |
251 |
Швидкісне знайомство як інтерактивна форма
навчання іноземної мови й культури |
Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – Вип.
34.
– 2021.
–
C. 124-131. |
252 |
Лепбук і лепбукінг –
альтернатива цифровим засобам і технологіям навчання іноземних мов? |
Вісник КНЛУ. Серія
Педагогіка та психологія. – Вип. 35. – 2021.
–
C. 88-96. |
253 |
Кроссенс як візуальна
опора для навчання іноземних мов і культур |
Матеріали
VІ Міжнародної науково-практичної
Інтернет-конференції
"Іноземна мова у професійній
підготовці спеціалістів:
проблеми та стратегії»: Збірник тез
доповідей. Кропивницький, 2022.
–
C. 139-142. |
254 |
Зміст вибіркової дисципліни «Візуальні
опори для навчання іноземних мов і культур» |
Вісник КНЛУ. Серія
Педагогіка та психологія. – Вип.
36. – 2022.
– C. 103-110. |
255 |
Cardmaking
як професійне вміння вчителя іспанської
мови |
«Ad
orbem per linguas. До
світу через мови». Матеріали Міжнародної науково-практичної
відеоконфенції «Україна у транскультурному й мультимодальному
світі». – К. : Вид.
центр КНЛУ, 2022. -
С. 380-382 |
256 |
Development of Professionally Oriented
Intercultural Competence of Future Tourism Experts in the Conditions
of Post-Industrial Postmodern Society |
Postmodern Openings.
- Vol. 13. - No. 4 (2022). - P. 389-401
(співавтор - Яна Окопна).
|
257 |
Сучасні засоби навчання іноземної мов й культури |
Сучасні методики
навчання іноземних мов і перекладу в Україні та за її межами:
збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції. -
Переяслав: Університет Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - С.
12-15. |
258 |
Засоби
реалізації технології навчання іспанської мови «Діалог культур»
|
Міжкультурна комунікація
в контексті глобалізаційного діалогу: стратегії розвитку: Матеріали
ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, Одеський національний
морський університет, 25-26 листопада 2022, Одеса – Львів – Торунь:
Liga’Press,
Ч. 3. - С. 316-320. |
259 |
Інформаційно-комунікаційні технології в професійній діяльності
викладача іноземної мови |
International scientific
conference «Information technologies and management in higher
education and sciences»: conference proceedings. Fergana, the
Republic of Uzbekistan. Part 1. Riga, Latvia: Baltija Publishing,
2022. - P.101-105. |
260 |
Науково-асистентська практика як складник практичної
професійно-методичної підготовки майбутніх викладачів романських мов
|
Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – Вип.
37.
– 2022. - C.
35-44 (співавтор - Н. В. Майєр)
|