|
Практичне заняття № 3 Тема «Культуро орієнтований підхід до навчання іноземних мов і культур»
1. Різновиди культуро орієнтованого підходу до навчання іноземних мов і культур. 1. Конспект лекції. 2. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – С. 82-86.
2. Лінгвокраїнознавчий і соціокультурний підходи 1. Конспект лекції. 2. Нацюк М. Б. Методика формування у майбутніх учителів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності у процесі читання художньої літератури: автореф. … дис. канд. пед. наук / М. Б. Нацюк, 13.00.02. – Тернопіль, 2015. – 20 с. 3. Дука М. В. Методика формування у майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності у процесі читання англомовних художніх творів: автореф. … дис. канд. пед. наук / М. В. Дука, 13.00.02. – Одеса, 2015. – 21 с. 4. Бачинська Н. Я. Формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами англійського фольклору: автореф. … дис. канд. пед. наук / Н. Я. Бачинська, 13.00.02. – Одеса, 2014. – 21 с.
З. Лінгвокультурологічний і комунікативно-етнографічний підходи 1. Конспект лекції. Додаткові джерела
1. Бігич О. Б. Навчання іспанської мови школярів у контексті культурологічного підходу (тема «Las Navidades») // Іноземні мови. – 2015. – № 1. – С. 3-10. – Режим доступу http://nbuv.gov.ua/UJRN/im2015 1 2
|
|