Конкурси

Домашняя Вверх

 

Тематична добірка конкурсів «Найкращий знавець теми Seasons»

 

 

Цілі:

Освітня: ознайомлення учнів зі зразками дитячої англомовної поезії з теми «Seasons» та однойменним музичним твором А.Вівальді.

Практична: контроль рівня сформованості мовної і мовленнєвої компетентності молодших школярів з теми «Seasons».

Виховна: виховання почуття індивідуальної та колективної відповідальності за спільну справу.

Розвивальна: розвиток когнітивних процесів (уваги, різних видів пам'яті й сприймання, мислення, уяви) та навчальних умінь (роботи в мінігрупах, роботи з електронним словником «ABBYY Lingvo»).

 

Музичний супровід "Пори року" А.Вівальді.

 

 

Завдання 1. (Цільова спрямованість – фонетична компетентність)  

Інструкція: Виберіть трьох найкращих декламаторів вірша «Sing a song». (Попередньо учні вивчають вірш напам'ять).

 

 Sing a song of wintertime

Another freezing night,

And all the ruffly, ripply pond

Is hard and crystal bright.

 

Sing a song of snow and ice,

Rhyme a dozen rhymes,

Happy, snowy wintertime

Is best of all the times!

 

Завдання 2. (Цільова спрямованість – лексична компетентність)  

Кожна команда отримує текст вірша, в якому пропущено назви кольорів (виділені жирним кольоровим шрифтом) та різнокольорові фішки.

Інструкція: Завершіть вірш за допомогою «кольорових підказок». Виберіть найкращого декламатора, який вголос прочитає текст вірша.

 

Spring is green,

Summer is bright,

Autumn is yellow,

Winter is white.

Green for April, pink for June,

Red and gold for fall,

But sparkly white for wintertime,

The best time of all.

 

 

Завдання 3. (Цільова спрямованість – граматична компетентність)  

Кожна команда отримує письмовий переклад (не обов'язково літературний) вірша на рідну мову.

Інструкція: Яка команда найшвидше i найточніше усно перекладе вірш з рідної мови на англійську, користуючись словником?

 

Winter brings us snowflakes,

Spring green buds and shoots.

Summer brings us berries,

Autumn golden fruits.

 

 

Завдання 4. (Цільова спрямованість – орфографічна компетентність) 

Кожна команда отримує частини вірша з назвами місяців, написаними рідною мовою, та зміненим навмисне порядком пар рядків.

Інструкція: Яка з команд першою правильно запише назви місяців англійською мовою та розмістить рядки вірша в порядку слідування місяців у році? Вголос прочитайте свою половинку вірша.

 

The Golden Year

 

January brings the snow,


Makes our feet and fingers glow.

May brings flocks of pretty lambs,


Skipping by their fleecy dams.

Warm September brings the fruit,


Sportsmen then begin to shoot.

February brings the rain,

 
Thaws the frozen lake again.

June brings tulips, lilies, roses,

Fills the children's hands with posies.

Brown October brings the pheasant,


Then to gather nuts is pleasant.

March brings breezes sharp and shrill,

Shakes the dancing daffodil.

 

Hot July brings cooling showers,


Apricots and gillyflowers.

 

Dull November brings the blast,


Then the leaves go whirling past

April brings the primrose sweet,


Scatters daisies at our feet.

August brings the sheaves of corn,


Then the harvest home is borne.

Chill December brings the sleet,


Blazing fire and Christmas treat.

 

Завдання 5. (Цільова спрямованість – компетентність в аудіюванні)

Інструкція: Виберіть зі своєї команди найкращого декламатора. Biн прочитає вголос для команди-суперниці вірш.

Як швидко ваші суперники здогадаються, про яку пору року йдеться у вірші?

 

The Autumn Birds

I see the summer birds fly south,

Now that days are cool.

Do they look down and seе that I

Am on my way to school?

May

There are twelve months in all the year.

As I hear many men say,

But the merriest month in all the year

Is the merry month of May. 

 

Завдання 6. (Цільова спрямованість – компетентність в аудіюванні)

Інструкція: Послухайте опис кожної з пip року. Щойно ви її впізнаєте, швидко активуйте відповідну аватарку.

 

 

 

The summer is over,

The trees are bare.

There's mist in the garden

And frost in the air.

The snow is falling,

The wind is blowing,

The ground is white

All day and all night.

The sun is shining.

The flowers are blooming,

The sky is blue,

The rains are few.

The trees are green.

Blue skies are seen,

Grey winter's gone away,

The world looks new and gay.

 

Завдання 7. (Цільова спрямованість – компетентність в читанні).

Інструкція: Мовчки прочитайте вірш і намалюйте до нього невеличку ілюстрацію. Значення невідомих вам слів знайдіть у словнику.

 

 

August Comes

August is my nature,

August is my name,

I am a jolly farmer

And reap the golden grain.

The apples in the orchard

I ripen large and small,

And you may shake the branches.

And catch them as they fall.

The boys in their caps.

The girls in their laps,

May catch them if they fall.

 

 

Autumn Fires

In the other gardens,

And all up the vale,

From the autumn bonfires

See the smoke trail.

Pleasant summer's over

And all the summer flowers;

The red fire blazes.

The grey smoke towers.

Sing a song of seasons:

Something bright in all!

Flowers in the summer,

Fires in the fall!

                             by R. L. Stevenson

 

Перед виконанням завдань 8-9 капітани команд  вибирають по дві аватарки iз зображенням пip року.

 

Завдання 8. (Цільова спрямованість – компетентність у монологічному мовленні)

Інструкція: До нас завітали гocтi з Австралії. Опишіть їм одну з обраних вашим капітаном пip року.

(Кожний учасник команди бере участь в описі, логічно пов'язуючи своє(ї) речення з попереднім(и)).

 

Завдання 9. (Цільова спрямованість – компетентність у діалогічному мовленні)

Інструкція: Розпитайте наших гостей про ... (згідно з другою аватаркою) в Австралії. Чи схожа ця пора року на нашу?

(Кожний учасник команди має поставити запитання).

 

Завдання 10. (Цільова спрямованість – компетентність у письмі)  

Інструкція: Ви готуєте розділ до англомовного підручника географії. Опишіть письмово улюблену пору року вашої команди.

 

Завдання можуть виконуватися в будь-якій послідовності чи паралельно, наприклад, один учень декламує вірш (завдання 1), а команда виконує інші завдання.