|
Тематична добірка конкурсів «Найкращий знавець теми Seasons»
Цілі: Освітня: ознайомлення учнів зі зразками дитячої англомовної поезії з теми «Seasons» та однойменним музичним твором А.Вівальді. Практична: контроль рівня сформованості мовної і мовленнєвої компетентності молодших школярів з теми «Seasons». Виховна: виховання почуття індивідуальної та колективної відповідальності за спільну справу. Розвивальна: розвиток когнітивних процесів (уваги, різних видів пам'яті й сприймання, мислення, уяви) та навчальних умінь (роботи в мінігрупах, роботи з електронним словником «ABBYY Lingvo»).
Музичний супровід "Пори року" А.Вівальді.
Завдання 1. (Цільова спрямованість – фонетична компетентність) Інструкція: Виберіть трьох найкращих декламаторів вірша «Sing a song». (Попередньо учні вивчають вірш напам'ять).
Sing a song of wintertime – Another freezing night, And all the ruffly, ripply pond Is hard and crystal bright.
Sing a song of snow and ice, Rhyme a dozen rhymes, Happy, snowy wintertime Is best of all the times!
Завдання 2. (Цільова спрямованість – лексична компетентність) Кожна команда отримує текст вірша, в якому пропущено назви кольорів (виділені жирним кольоровим шрифтом) та різнокольорові фішки. Інструкція: Завершіть вірш за допомогою «кольорових підказок». Виберіть найкращого декламатора, який вголос прочитає текст вірша.
Завдання 3. (Цільова спрямованість – граматична компетентність) Кожна команда отримує письмовий переклад (не обов'язково літературний) вірша на рідну мову. Інструкція: Яка команда найшвидше i найточніше усно перекладе вірш з рідної мови на англійську, користуючись словником?
Winter brings us snowflakes, Spring – green buds and shoots. Summer brings us berries, Autumn – golden fruits.
Завдання 4. (Цільова спрямованість – орфографічна компетентність) Кожна команда отримує частини вірша з назвами місяців, написаними рідною мовою, та зміненим навмисне порядком пар рядків. Інструкція: Яка з команд першою правильно запише назви місяців англійською мовою та розмістить рядки вірша в порядку слідування місяців у році? Вголос прочитайте свою половинку вірша.
The Golden Year
Завдання 5. (Цільова спрямованість – компетентність в аудіюванні) Інструкція: Виберіть зі своєї команди найкращого декламатора. Biн прочитає вголос для команди-суперниці вірш. Як швидко ваші суперники здогадаються, про яку пору року йдеться у вірші?
Завдання 6. (Цільова спрямованість – компетентність в аудіюванні) Інструкція: Послухайте опис кожної з пip року. Щойно ви її впізнаєте, швидко активуйте відповідну аватарку.
Завдання 7. (Цільова спрямованість – компетентність в читанні). Інструкція: Мовчки прочитайте вірш і намалюйте до нього невеличку ілюстрацію. Значення невідомих вам слів знайдіть у словнику.
Перед виконанням завдань 8-9 капітани команд вибирають по дві аватарки iз зображенням пip року.
Завдання 8. (Цільова спрямованість – компетентність у монологічному мовленні) Інструкція: До нас завітали гocтi з Австралії. Опишіть їм одну з обраних вашим капітаном пip року. (Кожний учасник команди бере участь в описі, логічно пов'язуючи своє(ї) речення з попереднім(и)).
Завдання 9. (Цільова спрямованість – компетентність у діалогічному мовленні) Інструкція: Розпитайте наших гостей про ... (згідно з другою аватаркою) в Австралії. Чи схожа ця пора року на нашу? (Кожний учасник команди має поставити запитання).
Завдання 10. (Цільова спрямованість – компетентність у письмі) Інструкція: Ви готуєте розділ до англомовного підручника географії. Опишіть письмово улюблену пору року вашої команди.
Завдання можуть виконуватися в будь-якій послідовності чи паралельно, наприклад, один учень декламує вірш (завдання 1), а команда виконує інші завдання.
|
|