Підручник

Домашняя Вверх

Веб-квест "Підручник як основний засіб формування ІКК"

Домашнє завдання

для першої академічної групи

для другої академічної групи

опрацюйте розділ 3 «Análisis del corpus» [Р. 19-37] наукового дослідження «El desafío de motivar a los alumnos de ELE, análisis comparativo de dos manuales de enseñanza de ELE entorno a estrategias de aprendizaje de lengua, destrezas de lengua y motivación», авторка якого Marcela Vilches Furió на прикладі загальної теми «Viajes / Vacaciones» аналізує два підручники: Vale 8 (El capítulo 11) і Gente Joven 1 (La unidad 6), за якими навчають іспанської мови як іноземної в Швеції.

опрацюйте пункт 4 «El componente intercultural en los manuales de ELE» статті «La competencia intercultural y su inclusión en los manuales de ELЕ» [Р. 74-77], автор якої Antonio Illescas аналізує сучасні підручники (Vive el Español. Curso de Español B1; Prisma A2. Continúa; Aula Internacional 5. B2.2; España siglo XXI. Curso monográfico sobre la España contemporáneа), за якими навчають іспанської мови як іноземної в США.

  • Мета практичного заняття – набути уявлення про таке методичне вміння вчителя іноземної мови як порівняльний аналіз навчальних матеріалів автентичних підручників.

  • Завдання практичного заняття:

- ознайомитись з підручниками іспанської мови, за якими навчаються в Швеції й США;

- поглибити знання про підходи до навчання іспанської мови: el enfoque por tareas й el enfoque comunicativo й про міжкультурну компетентність;

- ознайомитись з критеріями аналізу навчальних матеріалів підручників іноземної мови;

- розширити знання про стратегії оволодіння мовними компетентностями;

- удосконалити знання про мотивацію до вивчення іноземної мови. 

  • Формат практичного заняття - методичний батл - студенти різних груп в однокольорових капелюхах Едварда де Боно змагаються на найповніше й найзмістовніше представлення опрацьованої вдома інформації.

El sombrero blanco se ocupa de hechos objetivos y de cifras [1, р. 16] - Сфокусуйте Вашу увагу на інформації:

  • фактах (складники кожного НМК, структурні частини обох підручників, назви одиниць організації навчального матеріалу, варіації назви загальної теми «Viajes / Vacaciones» у підручниках, реалізовані в них підходи до навчання, мовні аспекти іншомовної мовленнєвої діяльності, вправи й завдання для їх формування тощо) й

  • цифрах (два підходи до навчання: el enfoque por tareas й el enfoque comunicativo, кількість вправ і завдань тощо).

  • фактах (назви підручників, їхні автори, структура, наявність навчальних матеріалів для формування міжкультурної компетентності тощо) й

  • цифрах (кількість підручників, роки їх видання, кількість рубрик, обсяг цільових навчальних матеріалів тощо).

 El sombrero rojo da el punto de vista emocional [1, р. 17] - Озвучте Ваші почуття й емоції

  •  щодо такого методичного вміння вчителя як порівняльний аналіз підручників іспанської мови як іноземної.

 

  •  щодо обов’язкової наявності в підручниках іспанської мови як іноземної навчальних матеріалів для формування міжкультурної компетентності.

El sombrero amarillo es optimista y cubre la esperanza y el pensamiento positivo [1, р. 17] - Оцініть вагомість навчальних матеріалів кожного з підручників, визначте їхню ефективність

  • для формування мотивації і стратегій оволодіння мовними аспектами іспанської мови.

  • для формування міжкультурної компетентності.  

El sombrero negro cubre los aspectos negativos – porqué algo no se puede hacer [1, р. 17] - Оцініть песимістично навчальні матеріали кожного з підручників:

  • виявіть їхні потенційні недоліки (послідовність вправ і завдань, формулювання настанови на їх виконання, наявність / відсутність опор тощо) в формуванні мотивації і стратегій оволодіння мовними аспектами іспанської мови.

  •  виявіть їхні потенційні недоліки (не корелюють з навчальними темами, завеликий / замалий обсяг, змістовно неадекватні тощо) в формуванні міжкультурної компетентності.

El sombrero verde indica creatividad e ideas nuevas [1, р. 17]

Розгляньте потенційні можливості використання навчальних матеріалів цих підручників, а також пропонованих вправ і завдань у власному досвіді викладання іспанської мови під час педагогічної практики.

1. de Bono E. Seis sombreros para pensar. Una guía de pensamiento para gente de acción / Edward de Bono / Traducción Marcela Pandolfo : Edición digital. – Modo de acceso www.fceia.unr.edu.ar/.../de%20bono,%20edward%20-%20seis%20