| |
Веб-квест "Підручник як основний засіб формування ІКК"
Домашнє завдання |
для першої академічної групи |
для другої академічної групи |
опрацюйте розділ 3 «Análisis del corpus»
[Р.
19-37]
наукового дослідження «El desafío de motivar a los alumnos de ELE,
análisis comparativo de dos manuales de enseñanza de ELE entorno a
estrategias de aprendizaje de lengua, destrezas de lengua y motivación»,
авторка якого Marcela Vilches Furió на прикладі загальної теми «Viajes
/
Vacaciones»
аналізує два підручники: Vale 8 (El
capítulo
11) і Gente Joven 1 (La
unidad
6), за якими навчають іспанської мови як іноземної в Швеції. |
опрацюйте пункт 4 «El
componente
intercultural
en los manuales de
ELE»
статті «La competencia intercultural y su inclusión en los manuales de
ELЕ» [Р.
74-77],
автор якої Antonio
Illescas
аналізує сучасні підручники (Vive el Español. Curso de Español B1;
Prisma A2. Continúa; Aula Internacional 5. B2.2; España siglo XXI. Curso
monográfico sobre la España contemporáneа), за якими навчають
іспанської мови
як іноземної
в США. |
- ознайомитись з
підручниками іспанської мови, за якими навчаються в Швеції й США;
- поглибити знання
про підходи до навчання іспанської мови:
el enfoque por tareas
й el enfoque comunicativo
й про міжкультурну компетентність;
- ознайомитись з
критеріями аналізу навчальних матеріалів підручників іноземної мови;
- розширити знання
про стратегії оволодіння мовними компетентностями;
- удосконалити
знання про мотивацію до вивчення іноземної мови.
El
sombrero blanco se ocupa de hechos objetivos y de cifras [1,
р. 16] -
Сфокусуйте Вашу увагу на інформації: |
-
фактах (складники кожного НМК, структурні частини обох підручників,
назви одиниць організації навчального матеріалу, варіації назви
загальної теми «Viajes
/
Vacaciones»
у підручниках, реалізовані в них підходи до навчання, мовні аспекти
іншомовної мовленнєвої діяльності, вправи й завдання для їх формування
тощо) й
-
цифрах (два підходи до навчання:
el
enfoque por tareas
й
el
enfoque comunicativo,
кількість вправ і завдань тощо).
|
-
фактах (назви підручників, їхні автори, структура,
наявність навчальних матеріалів для формування міжкультурної
компетентності тощо) й
-
цифрах (кількість підручників, роки їх видання,
кількість рубрик, обсяг цільових навчальних матеріалів тощо).
|
El
sombrero rojo da el punto de vista emocional [1,
р. 17] -
Озвучте Ваші почуття й емоції
|
|
|
El
sombrero amarillo es optimista y cubre la esperanza y el pensamiento positivo [1,
р. 17] -
Оцініть
вагомість навчальних матеріалів кожного з підручників,
визначте їхню ефективність |
|
|
El
sombrero negro cubre los aspectos negativos – porqué algo no se puede hacer
[1,
р.
17]
-
Оцініть песимістично
навчальні матеріали кожного з підручників:
|
-
виявіть їхні потенційні
недоліки (послідовність вправ і завдань, формулювання настанови на їх
виконання, наявність / відсутність опор тощо) в формуванні мотивації і
стратегій оволодіння мовними аспектами іспанської мови.
|
|
El
sombrero verde indica creatividad e ideas nuevas [1,
р. 17] |
Розгляньте
потенційні можливості використання навчальних матеріалів цих підручників, а також
пропонованих вправ і завдань у власному досвіді викладання іспанської
мови під час педагогічної практики.
|
1. de
Bono E. Seis sombreros para pensar. Una guía de pensamiento para gente de acción
/ Edward de Bono / Traducción Marcela Pandolfo : Edición digital. – Modo de
acceso
www.fceia.unr.edu.ar/.../de%20bono,%20edward%20-%20seis%20
|