Аналіз фрагмента уроку

Домашняя Вверх

 

Аналіз фрагмента уроку з навчання аудіювання пісні «Transportation song»

кладачі - Оксана Дрейчан, Дар’я Овдієнко й Віталія Холькіна)

 

Фрагмент укладено методично правильно згідно з етапами навчання аудіювання. Для створення у молодших школярів настанови на аудіювання пісні залучено загальновідомий персонаж літературної казки Астрід Ліндгрен. Карлсон (презентується його анімований аватар) подорожував навколо світу, але в нього зламався пропелер. І для продовження подорожі Карлсону необхідні різні види транспорту.

Завдання учнів, слухаючи пісню (завантажується з Інтернету), порахувати кількість видів транспорту. При цьому спосіб презентації пісні, враховуючи вікові особливості слухового сприймання молодших школярів, передбачає одночасну візуалізацію аудіоряду: називання видів транспорту супроводжується їх мультимедійною кольоровою ілюстрацією, а також підписом англійською мовою.

Для етапу перевірки студентки уклали тест класифікації: 13 видів транспорту, згаданих у пісні, потрібно розмістити в три колонки:

1. Through the air;

2. Over land;

3. On the sea.

Залежно від низки факторів, зокрема обладнання уроку, можна запропонувати декілька варіантів виконання тестового завдання.

1. Учні виконують його індивідуально на паперових бланках відповіді (вправа на індивідуальну першість).

2. Колонки презентуються на мультимедійну дошку. Учні поділяються на три команди. Представник команди переміщує зображення виду транспорту з його підписом у потрібну колонку (вправа на командну першість). 

Пропонований мультимедійний фрагмент уроку може бути рекомендований для етапу презентації нових лексичних одиниць з теми «Means of Transport».