Формування
мовленнєвих компетентностей
Лекція (в таблицях)
Етапи роботи з аудіотекстом
Pre-escucha
1) зняття
мовних та/або смислових труднощів;
2)
прогнозування змісту аудіотексту
за його назвою, ілюстрацією, ключовими словами,
першим/останнім реченням;
Durante la escucha
3)
формулювання комунікативної настанови
на аудіювання тексту;
4)
власне аудіювання тексту;
Pos(t)-escucha
5) контроль
розуміння змісту (основного і детального) аудіотексту;
6) обговорення змісту
аудіотексту. |
Етапи роботи з текстом
для читання
Pre-lectura
1) зняття
мовних та/або смислових труднощів;
2) прогнозування змісту тексту
за його назвою, ілюстрацією, ключовими словами,
першим/останнім реченням;
Durante la lectura
3)
формулювання комунікативної настанови
на читання тексту;
4) власне читання тексту;
Pos(t)-lectura
5) контроль розуміння змісту (основного
і детального) тексту;
6) обговорення змісту
тексту. |
Етапи
навчання монологічного мовлення
І етап |
ІІ етап |
ІІІ етап |
Мета – оволодіння вмінням
|
oб’єднувати
ЗМ у ПФЄ |
висловлюватися на понадфразовому
рівні |
висловлюватися на текстовому
рівні |
Етапи навчання
діалогічного мовлення
0 етап |
І етап |
ІІ етап |
ІІІ етап |
Мета – оволодіння |
реплікуванням |
діалогічними єдностями
|
умінням вести
міні-діалог |
умінням вести діалоги різних
типів |
Етапи
навчання написання листа
І етап |
ІІ етап |
ІІІ етап |
Ознайомлення з текстом-зразком
листа і стандартами його побудови:
-
аудіювання і читання листа;
-
набуття знань про
структуру листа, мовленнєві зразки, засоби міжфразового зв’язку, план-схему
листа.
|
Формування вмінь побудови тексту
листа:
написання
-
дати і привітання в
опорі на зразок;
-
абзаців в опорі на
їхню структурно-мовленнєву схему;
-
формули прощання в
опорі на зразок.
|
Розвиток умінь написання тексту
листа:
-
самостійне написання дати і
привітання;
-
самостійне написання тексту;
-
самостійне написання формули
прощання.
|
Семінарське заняття
План:
1. Презентація фрагмента уроку з навчання аудіювання.
Аналіз фрагмента уроку.
2. Презентація фрагмента уроку з навчання читання.
3. Презентація фрагмента уроку з навчання монологічного мовлення.
4. Презентація фрагмента уроку з навчання діалогічного мовлення.
5. Презентація фрагмента уроку з навчання написання листа.
Джерела до теми
-
Бігич О. Б. Формування мовленнєвої компетентності //
Планування уроку англійської мови в початковій школі : Посібник. - К.:
Ленвіт, 2006. - С. 36-48.
-
Бігич О. Б.
Особистісно-діяльнісний розвиток молодшого школяра на уроці
іноземної мови : Монографія. - Вид. центр КНЛУ, 2010. - С. 26-33.
|