Передмова |
Розділ 1.
Інформаційно-комунікаційна автономія викладача іноземної мови (О. Б.
Бігич) |
1.1.
Готовність викладача іноземної мови до
розробки електронних засобів навчання |
1.2.
Інформаційно-комунікативна компетентність
викладача іноземної мови |
1.3.
Інформаційно-комунікаційний портфель
викладача іноземної мови |
Розділ 2. Мультимедійний
навчальний посібник «Урок англійської мови в початковій школі» (О. Б.
Бігич) |
Розділ 3. Навчальна
комп’ютерна програма «Improve Your
Listening Skills» (О. А. Мацнєва) |
Розділ 4. Навчальна
комп’ютерна програма «Vive
le
Subjonctif!»
(Д. А. Руснак) |
Розділ 5.
Мультимедійний методичний посібник «Professional
Interpreter Trainer» (Т. Г.
Кириченко) |
Розділ 6. Мультимедійний
навчальний посібник «Документація транспортної логістики англійською
мовою» (М. М. Волошинова) |
Розділ 7.
Мультимедійний методичний посібник «At the
Customs. Навчання професійно
орієнтованого діалогічного мовлення» (О. М.
Метьолкіна) |
Розділ 8. Навчальна
комп’ютерна програма-тренажер «Deutsch
nach
Englisch»
(Я. В. Окопна) |
Розділ 9. Навчальна
комп’ютерна програма «Switch on Your English»
(Т. І. Коробейнікова) |
Розділ 10.
Підготовка
студентів
до використання
електронних
засобів навчання іноземних
мов (О. Б. Бігич) |
10.1. Електронні засоби
навчання в методичній підготовці майбутніх учителів / викладачів
іноземних мов |
10.2. Навчальний веб-сайт
для майбутніх учителів іноземних мов початкової школи
|
10.3. Електронні засоби
навчання іноземних мов у мовній підготовці студентів |
Післямова
|