Бігич Оксана Борисівна, доктор педагогічних
наук, професор, професор кафедри методики викладання іноземних мов й
інформаційно-комунікаційних технологій Київського національного
лінгвістичного університету.
У 1996
захистила
кандидатську дисертацію "Індивідуалізація
навчання
аудіювання учнів І класу загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням
англійської мови”;
у 2005 році
–
докторську дисертацію "Теоретичні основи формування методичної
компетенції майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи".
Автор
260
наукових і науково-методичних
праць,
з-поміж
яких:
"Кейсова і
подкаст технології формування міжкультурної компетентності"
(2017),
"Методична
скарбничка вчителя / викладача іспанської мови: формування лінгвосоціокультурної
компетентності"
(2017),
"Теорія
і практика проведення позааудиторної роботи з іноземної мови: сценарії заходів
французькою й іспанською мовами"
(2016),
"Компетентність
в аудіюванні вчителя і викладача іспанської та французької мов : теорія
і практика формування"
(2015),
"Сучасний
студент у контексті особистісно-діяльнісного підходу: за результатами
науково-методичних досліджень"
(2014),
"Теорія
і практика формування професійно орієнтованої іншомовної компетентності
в говорінні
у студентів
нелінгвістичних спеціальностей"
(2013),
"Перспективи раннього навчання іноземних
мов в Україні та за кордоном" (2012),
"Електронні
засоби навчання іноземних мов студентів: досвід розробки й апробації"
(2012),
"Особистісно-діяльнісний
розвиток молодшого школяра на уроці іноземної мови"
(2010),
"Методична освіта майбутнього вчителя
іноземної мови початкової школи" (2004),
"Методика
навчання іноземних мов і культур: теорія та практика"
(2013),
"Методика викладання іноземних мов у
середніх навчальних закладах" (1999, 2002).
-
типова
програма з курсу „Методика викладання англійської мови в початковій
школі”
(2003),
-
одноосібні й колективні навчальні
посібники:
"Силабус вибіркової дисципліни
«Психолого-педагогічні аспекти навчання іноземних мов і культур у
закладах вищої освіти»"
(2021),
"Посібник
для самостійної роботи студентів бакалаврату з вибіркової
дисципліни «Методика
формування іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності школярів
у закладах
загальної середньої
освіти»" (2019),
"Посібник
для самостійної роботи студентів бакалаврату з вибіркової
дисципліни «Сучасні засоби навчання іспанської мови в закладах середньої
освіти»" (2019),
"Посібник для самостійної роботи
студентів магістратури з вибіркових дисциплін
«Сучасні технології навчання іноземних мов і культур»
й «Інноваційні підходи до
навчання іноземних мов і культур»"
(2018),
"Практикум з методики
навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх навчальних закладах:
англійська мова, німецька мова, французька мова, іспанська мова" (2016),
"Позакласна
робота з іноземної мови в початковій та основній школі: сценарії
позакласних заходів" (2013),
"Готуймося до Євро – 2012: Спілкуймося англійською !"
(2012),
"Методика формування міжкультурної іншомовної
комунікативної компетенції: Курс лекцій (схеми і таблиці)" (2011),
"Теорія
і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови
початкової школи" (2006),
"Планування
уроку англійської мови в
початковій школі" (2006),
"Практикум з
методики викладання англійської мови у середніх навчальних закладах"
(2004),
"Структурно-логічні схеми і таблиці з методики викладання іноземних мов
у середніх навчальних закладах" (2004),
"Педагогічна
практика з методики викладання іноземних мов" (2003),
"Курсова робота
з методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах"
(2003),
"Контрольні
завдання з методики викладання іноземних мов у середніх навчальних
закладах" (2002),
"Практикум з
методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах (на
матеріалі англійської мови) (2001),
"Вправи для
навчання техніки читання та письма англійською мовою на початковому
ступені" (2000),
"Тема
Animals and Birds
на уроці та в позакласній роботі на початковому
ступені навчання англійської мови" (2000).
-
У баккалавраті читає лекційно-практичний курс
навчальної дисципліни
"Методика навчання іспанської мови у ЗЗСО",
-
у магістратурі -
лекційно-практичний курс
навчальної дисципліни
"Методика навчання іноземних мов у ЗВО в
європейському контексті",
-
у магістратурі викладає
вибіркові
дисципліни "Сучасні
технології навчання
ІМіК", "Інноваційні підходи до навчання
ІМіК", "Психолого-педагогічні аспекти навчання
ІМіК", "Візуальні опори
для навчання ІМіК" (спеціальність 014
Середня освіта),
-
у бакалавраті викладає
вибіркові дисципліни "Сучасні засоби навчання
іспанської мови в ЗСО"
і "Методика
формування іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності у
школярів у ЗЗСО" (спеціальність 014 Середня освіта),
-
керує
педагогічною практикою,
курсовими
роботами,
дипломними
роботами,
магістерськими роботами.
Сфера наукових інтересів:
-
методична підготовка майбутніх учителів
/ викладачів ІМ;
-
професійно орієнтоване навчання
іІМ у нелінгвістичних ЗВО;
-
іншомовна освіта в
початковій школі;
-
сучасні технології й
засоби навчання ІМіК;
-
мультимедійні
засоби навчання
ІМіК.
|