План-конспект
практичного заняття
(укладено канд. пед. н. О.О.М.)
Тема практичного заняття
– «Theatre»
Тип практичного заняття –
з домінантою «практика у спілкуванні»
Вид практичного заняття
– вдосконалення англійськомовної лексичної компетентності, розвиток англійськомовних
мовленнєвих компетентностей (в аудіюванні, читанні, говорінні й письмі)
Цілі практичного заняття:
Практичні цілі:
вчити студентів
-
читати
текст «Theatre
for the deaf»
з повним розумінням його змісту;
-
слухати текст «The
Globe Theatre»
з повним розумінням його змісту;
-
обговорювати зміст прочитаного тексту;
-
коментувати крилаті вислови відомих персоналій;
-
писати
есе з опертям на сінквейн як різновид вербальної опори.
Лінгвосоціокультурні цілі:
-
розширення знань студентів про історію англійського театру;
-
ознайомлення студентів з висловами про театр відомих людей, зокрема
діячів театру (К. Станіславський), письменників (О.Уайлд) та ін.
Розвивальні цілі:
розвиток у студентів
-
мовленнєвих здібностей (мовної здогадки, виразності мовлення, логічного
викладу думок),
-
інтелектуальних здібностей (синтезувати отриману інформацію),
-
пізнавальних здібностей (зорового та слухового сприймання, уваги, уяви,
зорової та слухової пам’яті),
-
готовності та бажання вступати в іншомовне спілкування.
Виховна мета
– виховання естетичного смаку, особистісних рис (активності та толерантності).
Професійна мета
– формування у студентів уявлення про
Оснащення практичного заняття:
підручник “A
Practical Guide to Learning English”,
аудіозапис тексту “The
Globe Theatre”
та роздавальний матеріал.
Схематичний план практичного заняття
Початок
практичного заняття |
15 хв. |
|
1 хв. |
|
4 хв. |
|
10 хв. |
Основна
частина практичного заняття |
60 хв. |
|
15 хв. |
|
15 хв. |
|
15 хв. |
|
15 хв. |
Завершення практичного заняття |
5 хв. |
|
2 хв. |
|
4 хв. |
|
1 хв. |
|