План-конспект практичного заняття

(укладено канд. пед. н. О.О.М.)

 

Тема практичного заняття «Theatre»

Тип практичного заняття з домінантою «практика у спілкуванні»

Вид практичного заняття – вдосконалення англійськомовної лексичної компетентності, розвиток англійськомовних мовленнєвих компетентностей (в аудіюванні, читанні, говорінні й письмі) 

Цілі практичного заняття:

Практичні цілі: вчити студентів

  • читати текст «Theatre for  the deaf» з повним розумінням його змісту;

  • слухати текст «The Globe Theatre» з повним розумінням його змісту;

  • обговорювати зміст прочитаного тексту;

  • коментувати крилаті вислови відомих персоналій;

  • писати есе з опертям на сінквейн як різновид вербальної опори.    

Лінгвосоціокультурні цілі:

  • розширення знань студентів про історію англійського театру;

  • ознайомлення студентів з висловами про театр відомих людей, зокрема діячів театру (К. Станіславський), письменників (О.Уайлд) та ін.

Розвивальні цілі: розвиток у студентів

  • мовленнєвих здібностей (мовної здогадки, виразності мовлення, логічного викладу думок),

  • інтелектуальних здібностей (синтезувати отриману інформацію),

  • пізнавальних здібностей (зорового та слухового сприймання, уваги, уяви, зорової та слухової пам’яті),

  • готовності та бажання вступати в іншомовне спілкування.

Виховна мета – виховання естетичного смаку, особистісних рис (активності та толерантності).

Професійна мета – формування у студентів уявлення про

  • тлумачення як спосіб семантизації лексичних одиниць;

  • синквейн як різновид вербальної опори для написання есе.

Оснащення практичного заняття: підручник “A Practical Guide to Learning English”, аудіозапис тексту “The Globe Theatre” та роздавальний матеріал.

 

 Схематичний план практичного заняття

 

          Початок практичного заняття

15 хв.

1 хв.

4 хв.

10 хв.

         Основна частина практичного заняття

60 хв.

15 хв.

15 хв.

15 хв.

15 хв.

         Завершення практичного заняття

5 хв.

2 хв.

4 хв.

1 хв.