| |
Науково-методичний досвід
аспірантів
Процес формування
методичної
компетентності викладача іноземної мови передбачає
науково-дослідницьку
діяльність
магістрантів
з
методики навчання іноземних мов і культур,
зокрема вивчення педагогічного досвіду
викладачів іноземних мов, які наразі є аспірантами
й проводять свої дослідження на кафедрі
методики викладання
іноземних мов й інформаційно-комунікаційних технологій.
Під
час науково-асистенської практики аспірантка ІІІ року навчання Рубан Алла
Миколаївна прочитала
лекцію студентам магістратури (група МЛі01-18, факультет
романської філології) на тему "Formación
en competencia auditiva mediante la comprensión audiovisual: visión de los
científicos ucranianos y españoles".
|
Аспірантка
І року навчання
Щербина Мадіна Баталівна
ознайомила студенток групи СОа61-17 факультету германської філології
(спеціальність 014.02 Середня освіта) з диференційованим підходом до
формування у майбутніх учителів англійської мови компетентності в
діалогічному мовленні. |
|
|
Друковані праці з проблеми:
-
Бігич О. Б., Рубан А. М.
Подкаст як сучасний засіб формування іспаномовної аудитивної компетентності
//
Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: Матеріали
ХХХУІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: Зб. наук. праць. – Вип.
36. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – С. 218-221 (режим доступу
http://confscientific.webnode.com.ua);
-
Бігич О. Б., Рубан А. М.
Способи контролю розуміння школярами / студентами іспаномовного аудіотексту
//
Тенденції та перспективи розвитку науки й освіти в умовах глобалізації:
Матеріали ХХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук.
праць. – Вип. 30. – Переяслав-Хмельницький, 28 лист. 2017.
–
С. 270-273
(режим
доступу
http://confscientific.webnode.com.ua);
-
Ruban A. La comprensión
audiovisual en la formación
en competencia auditiva
// Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – Вип. 28. – 2018. –
C. 143-158;
-
Ruban A., Riabchuk Ya. Desarollo de la comprensión
audiovisual en el marco de la competencia auditiva
en la didáctica
española y ukraniana // Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – Вип. 29. – 2018. –
C. 142-161.
|
Друковані праці з проблеми:
-
Бігич О.Б., Щербина М.
Б. Формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх
учителів: емоційна диференціація //
Тенденції та
перспективи розвитку науки й освіти в умовах глобалізації: Зб. наук.
праць. – Вип. 30. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – С. 274-276;
-
Щербина М. Б. Мотивувальна
диференціація формування
компетентності в
англійському діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й
засоби реалізації // Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. –
Вип. 28. – 2018. – С. 48-55;
-
Щербина М. Б. Формування у майбутніх
учителів англомовної
компетентності в
діалогічному мовленні: рецептивно-когнітивна диференціація // Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. –
Вип. 29. – 2018. – С. 128-134.
|
|