| |
Формування мовних компетентностей
Лекція (в
таблицях)
Етапи
формування артикуляційної навички
1.
Ознайомлення з новим звуком
|
2.
Автоматизація дій учнів з новим звуком
Рецепція
(вправи для розвитку фонематичного слуху):
Репродукція
(вправи для навчання вимови звуку):
-
імітація звуку
-
підстановка
-
відповіді на запитання
-
заучування напам’ять
|
Етапи
формування інтонаційної навички
1. Ознайомлення з новою
інтонаційною моделлю (ІнМ)
|
2. Автоматизація дій учнів з новою
ІнМ
Рецепція
ІнМ (вправи для розвитку інтонематичного слуху):
Репродукція
ІнМ (вправи для навчання інтонування):
-
імітація
-
підстановка
-
трансформація
-
самостійне
вживання
|
Етапи
формування репродуктивної лексичної навички
І. Ознайомлення учнів з
новими лексичними одиницями (ЛО) |
Цілі:
семантизувати нові ЛО,
продемонструвати
звукову, графічну і граматичну форми нових ЛО |
Зміст етапу: |
|
|
|
|
ІІ. Автоматизація дій учнів з
новими ЛО на рівні фрази |
Мета
– навчити учнів вживати нові ЛО на рівні
речення |
Зміст етапу: |
Виконання учнями
рецептивно-репродуктивних умовно-мовленнєвих вправ
-
в імітації зразка мовлення,
-
у підстановці до зразка мовлення,
-
у трансформації зразка мовлення,
-
у завершенні зразка мовлення,
-
у розширенні зразка мовлення,
-
відповіді на запитання,
-
самостійне вживання нових ЛО.
|
ІІІ. Автоматизація дій учнів
з новими ЛО на рівні понадфразової єдності |
Мета
– навчити учнів вживати нові ЛО в коротких
висловлюваннях монологічного і діалогічного характеру |
Зміст етапу: |
Виконання учнями
рецептивно-репродуктивних умовно-мовленнєвих вправ
|
Етапи
формування
репродуктивної граматичної навички
І.
Ознайомлення учнів з новою граматичною структурою (ГС) |
Мета:
продемонструвати нову ГС, її функцію і
форму |
Зміст етапу: |
|
|
|
|
ІІ.
Автоматизація дій учнів з новою ГС на рівні фрази |
Мета
– навчити учнів вживати нову ГС на рівні
фрази |
Зміст етапу: |
Виконання учнями
рецептивно-репродуктивних умовно-мовленнєвих вправ
|
ІІІ.
Автоматизація дій учнів з новою ГС на рівні понадфразової єдності |
Мета
– навчити учнів вживати нову ГС в коротких
висловлюваннях монологічного і діалогічного характеру |
Зміст етапу: |
Виконання учнями
рецептивно-репродуктивних умовно-мовленнєвих вправ
|
Семінарське заняття
План:
-
Презентація фрагмента
уроку з навчання фонетики.
-
Презентація фрагмента
уроку з навчання
лексики.
-
Презентація фрагмента
уроку з навчання граматики.
-
Презентація фрагмента
уроку з навчання техніки читання.
-
Презентація фрагмента
уроку з навчання техніки письма.
Джерела до теми
-
Бігич О. Б. Формування мовної компетентності
/ О. Б. Бігич
// Планування уроку
англійської мови в початковій школі : Посібник. - К. : Ленвіт, 2006. - С.
4-35.
-
Бігич О. Б.
Освітній сайт як засіб навчання молодшого
школяра техніки читання англійською мовою
/ О. Б. Бігич // Іноземні мови.
– 2014. - № 3. - С. 3-7.
|