| |
Веб-квест "Формування аудіовізуальної компетентності"
Ознайомтесь з проаналізованими в джерелах цифровими освітніми ресурсами
для формування аудіовізуальної компетентності.
(Бігич О. Б.
Компетентність в аудіюванні
вчителя і викладача іспанської та французької мов: теорія і практика формування:
Колективна монографія
/ О. Б. Бігич,
Н. В. Майєр, Д. А. Руснак, Є. В.
Яковенко-Глушенкова. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2015. – С.
10-19):
(Бігич О. Б. Кейсова
і подкаст технології формування міжкультурної компетентності: Колективна
монографія /
О. Б. Бігич,
Д. А. Руснак, В. В.
Стрілець, Т. І. Коробейнікова, О. В. Ярошенко, В. Д. Ігнатенко.
– К.: Вид. центр КНЛУ, 2017. – С. 151-159):
(Nydia
R. Jeffers. Páginas web en español para desarrollar la
comprensión auditiva // redELE.
– 2017.
– número 29:
Edición
digital. – Modo de acceso
http://www.mecd.gob.es/dam/jcr:b6b0107b-d1bb-4510-a01e-fce5696b8578/redele2017295jeffersnydia-pdf.pdf):
-
123TeachMe (http://www.123teachme.com),
-
Audio-Lingua (http://www.audio-lingua.eu),
-
Audiria (http://www.audiria.com),
-
Bitesize (http://www.bbc.co.uk/schools/gcsebitesize/spanish/),
-
CancionEle (http://www.videoele.com/CancionEle/index.html),
-
DELE (http://www.cervantes.es/imagenes/File/lengua/diplomas/a1-escolar/A1E_modelo_0.pdf),
-
Destinos (http://www.learner.org/series/destinos/spain/sp_dictado.html),
-
EduTeach (http://eduteach.es/vídeos/episodios-espanol),
-
FluencyProf (http://www.fluencyprof.com),
-
Lingolia (https://espanol.lingolia.com/es/),
-
ListeningPractice (www.ListeningPractice.org),
-
Mi vida loca (http://www.bbc.co.uk/languages/spanish),
-
SpanishListening (http://spanishlistening.org),
-
SpanishPod101
(youtube.com/user/spanishpod101),
-
LyricsTraining (http://wwww.lyricstraining.com),
-
MasArriba (http://www.trentu.ca/academic/modernlanguages/spanish/masarriba/),
-
ProfeDELE (https://www.profedeele.es),
-
Spanish in Texas Project
(http://www.spanishintexas.org),
-
Spanish Proficiency Exercises
(http://liberalarts.utexas.edu/laits/),
-
Springfieldspringfield (http://www.springfieldspringfield.co.uk),
-
Ver-Taal (http://www.ver-taal.com),
-
VideoEle (https://www.videoele.com)
Розподіліть між студентами групи по 2-3 ресурси.
За власним уподобанням оберіть одне із
запропонованих нижче завдань й укладіть методичні капсули для початкової / основної /
старшої школи згідно з мовним рівнем (А1/ А2 / В1 / В2) дидактичних матеріалів:
-
підготовчих вправ для подолання фонетичних / лексичних /
граматичних труднощів аудіювання,
-
аудитивних вправ для розвитку когнітивних процесів (уваги / пам'яті
/
мислення / мовленнєвого слуху / уяви),
-
завдань для розуміння основного / детального змісту аудіотексту,
-
завдань для контролю рівня сформованості аудіовізуальної
компетентності,
-
цифрових записів загадок / жартів (з субтитрами),
-
цифрових записів віршів / пісень (з субтитрами),
-
цифрових записів діалогів / розповідей / оповідань / казок (з субтитрами).
Оформіть дібрані дидактичні матеріали як
мультимедійну презентацію (PowerPoint / Prezi). Підготуйтесь
до захисту презентованих вами дидактичних матеріалів на семінарсько-практичному занятті.
Будьте готовими відповісти на такі
запитання:
-
яка компетентність - аудитивна чи аудіовізуальна - є цільовою в дібраних Вами
дидактичних матеріалах ?
-
з якими темами найкраще корелюють дібрані Вами дидактичні матеріали?
-
чи передбачають дібрані Вами дидактичні матеріали формування лінгвосоціокультурної компетентності?
-
які опори супроводжують дібрані Вами дидактичні матеріали?
-
у дібраних Вами дидактичних матеріалах аудіювання є метою чи засобом
навчання?
-
на якому етапі уроку найкраще використати дібрані Вами
дидактичні матеріали?
-
чи можуть учні самостійно опрацьовувати дібрані Вами
дидактичні матеріали?
|