Аудіовізуальна К.

Домашняя Вверх Методична капсула

  Веб-квест "Формування аудіовізуальної компетентності"

 

Ознайомтесь з проаналізованими в джерелах цифровими освітніми ресурсами для формування аудіовізуальної компетентності.

(Бігич О. Б. Компетентність в аудіюванні вчителя і викладача іспанської та французької мов: теорія і практика формування: Колективна монографія / О. Б. Бігич, Н. В. Майєр, Д. А. Руснак, Є. В. Яковенко-Глушенкова. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2015. – С. 10-19):

(Бігич О. Б. Кейсова і подкаст технології формування міжкультурної компетентності: Колективна монографія / О. Б. Бігич,  Д. А. Руснак,  В. В. Стрілець, Т. І. Коробейнікова, О. В. Ярошенко, В. Д. Ігнатенко. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2017. – С. 151-159):

(Nydia R. Jeffers. Páginas web en español para desarrollar la comprensión auditiva // redELE. 2017. número 29: Edición digital. – Modo de acceso http://www.mecd.gob.es/dam/jcr:b6b0107b-d1bb-4510-a01e-fce5696b8578/redele2017295jeffersnydia-pdf.pdf):

Розподіліть між студентами групи по 2-3 ресурси.   

За власним уподобанням оберіть одне із запропонованих нижче завдань й укладіть методичні капсули для початкової / основної / старшої школи згідно з мовним рівнем (А1/ А2 / В1 / В2) дидактичних матеріалів:

  • підготовчих вправ для подолання фонетичних / лексичних / граматичних труднощів аудіювання,

  • аудитивних вправ для розвитку когнітивних процесів (уваги / пам'яті / мислення / мовленнєвого слуху / уяви),

  • завдань для розуміння основного / детального змісту аудіотексту,

  • завдань для контролю рівня сформованості аудіовізуальної компетентності,

  • цифрових записів загадок / жартів (з субтитрами),

  • цифрових записів віршів / пісень (з субтитрами),

  • цифрових записів діалогів / розповідей / оповідань / казок (з субтитрами).

Оформіть дібрані дидактичні матеріали як мультимедійну презентацію (PowerPoint / Prezi). Підготуйтесь до захисту презентованих вами дидактичних матеріалів на семінарсько-практичному занятті.  

Будьте готовими відповісти на такі запитання: 

  • яка компетентність - аудитивна чи аудіовізуальна - є цільовою в дібраних Вами дидактичних матеріалах ?

  • з якими темами найкраще корелюють дібрані Вами дидактичні матеріали?

  • чи передбачають дібрані Вами дидактичні матеріали формування лінгвосоціокультурної компетентності?

  • які опори супроводжують дібрані Вами дидактичні матеріали?

  • у дібраних Вами дидактичних матеріалах аудіювання є метою чи засобом навчання?

  • на якому етапі уроку найкраще використати дібрані Вами дидактичні матеріали?

  • чи можуть учні самостійно опрацьовувати дібрані Вами дидактичні матеріали?