|
Передмова |
|
Розділ 1. Формування у майбутніх учителів
іспанської мови професійно орієнтованої аудитивної компетентності та
методичної компетентності в навчанні аудіювання (О.Б.Бігич) |
|
1.1. Формування у майбутніх учителів
іспанської мови професійно орієнтованої компетентності в аудіюванні
|
|
1.2. Освітній сайт як засіб навчання
аудіювання майбутніх учителів іспанської мови |
|
1.3. Формування у майбутніх учителів
іспанської мови методичної компетентності в навчанні аудіювання
|
|
Розділ 2. Формування у майбутніх учителів французької
мови професійно орієнтованої компетентності в аудіюванні
на початковому ступені навчання
(Є.В.Яковенко-Глушенкова) |
|
2.1. Цілі формування у майбутніх учителів
французької мови професійно орієнтованої компетентності в аудіюванні
|
|
2.2. Знання, навички, уміння як складники
професійно орієнтованої компетентності майбутніх учителів французької
мови в аудіюванні |
|
2.3.
Етапи
формування у майбутніх учителів французької мови професійно орієнтованої
компетентності в аудіюванні |
|
Розділ 3. Формування у майбутніх викладачів
французької мови методичної субкомпетенції в навчанні аудіювання (Н.В.Майєр) |
|
3.1.
Компетентність в аудіюванні майбутнього вчителя французької мови
|
|
3.2.
Цілі формування професійно орієнтованої
компетентності в аудіюванні |
|
3.3.
Чинники та труднощі формування професійно орієнтованої компетентності в
аудіюванні |
|
3.4.
Підсистема вправ для навчання аудіювання |
|
3.5. Етапи роботи з аудіотекстом |
|
3.6. Засоби навчання аудіювання |
|
3.7.
Методичні знання майбутнього викладача французької мови
для формування професійно орієнтованої компетентності в аудіюванні |
|
3.8.
Методичні навички майбутнього викладача французької мови
для формування професійно орієнтованої компетентності в аудіюванні |
|
3.9. Методичні вміння майбутнього викладача
французької мови для формування професійно орієнтованої компетентності в
аудіюванні |
|
Розділ 4. Формування у майбутніх учителів і
викладачів французької мови медіакомпетентності (Д.А.Руснак) |
|
4.1.
Медіакомпетентність як різновид професійної
компетентності вчителя / викладача іноземної мови |
|
4.2. Методичні завдання на прикладі реклами |
|
4.3.
Методичні завдання на прикладі відеокліпу |
|
4.4.
Методичні завдання на прикладі репортажу |
|
Післямова |