Передмова |
Розділ 1.
Методична підготовка майбутнього
викладача французької мови до організації позааудиторної роботи (Майєр
Н. В.) |
1.1. Позааудиторна робота як підсистема
професійної підготовки майбутнього вчителя / викладача іноземної мови
|
1.2. Формування методичних знань |
1.3. Формування методичних умінь |
Розділ 2. Сценарії позааудиторних заходів
для студентів-філологів |
2.1.
Rousnak D. A.
Scénario pédagogique «Le bonheur / la
réussite dans la vie» |
2.2.
Rousnak D. A. Scénario pédagogique «La
famille d’aujourd’hui: la femme et l’ homme dans un couple» |
2.3. Бігич О. Б. Професійно орієнтована
рольова гра «Películas
de animación
–
los ganadores de los Premios Goya» |
Розділ 3. Сценарії позааудиторних заходів
для майбутніх менеджерів туризму (Бігич О. Б.) |
3.1. Професійно орієнтована рольова гра «El
mejor viaje turístico de flores»
/«The
best flower tour» |
3.2. Професійно орієнтований проект «Turismo
ecoloógico» |
Розділ 4. Сінквейн-колаж як мультимедійний
засіб унаочнення (Бігич О. Б.) |
4.1. Пізнавальний
сінквейн-колаж «Нарцис» |
4.2. Лінгвокраїнознавчий
сінквейн-колаж «Квіти України» |
4.3. Професійно
орієнтований сінквейн-колаж «Долина нарцисів» |
4.4. Лінгвокраїнознавчий
сінквейн-колаж «Las
Navidades en España» |
Післямова |
Відомості
про авторів |