Передмова |
Розділ 1. Формування лінгвосоціокультурної
компетентності на уроках іспанської мови |
1.1.
Країнознавча лексика в
підручниках іспанської мови для початкової школи |
1.2.
План-конспект уроку іспанської
мови «El
Día
de Los Reyes Magos y El Día
de Sviatýi
Mykoláy» |
Розділ 2. Формування лінгвосоціокультурної
компетентності на позакласних заходах з іспанської мови |
2.1. Тематичний комплекс організаційних форм навчання іспанської мови |
2.2. Сценарії позакласних заходів |
2.2.1.
«Tricolín:
ayer,
hoy,
mañana» |
2.2.2.
«Азбука квітів
–
El abecedario de las flores» |
Розділ 3. Формування лінгвосоціокультурної
компетентності на позааудиторних заходах з іспанської мови |
3.1. Сценарії позааудиторних заходів |
3.1.1. «Películas
de animación
–
los ganadores de los Premios Goya» |
3.1.2. «El
mejor viaje turístico
de flores» |
Розділ 4. Сучасні засоби формування
іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності |
4.1.
Освітні сайти |
4.2. Мультимедійний наочний посібник «Las
Navidades en España»
|
4.2.1. Формат для вчителя / викладача іспанської мови |
4.2.2. Формат для самостійної роботи старшокласника / студента |
4.3. Мультимедійний сінквейн-колаж «Las
Navidades en España» |
4.4. Електронний кейс «Turismo
ecológico
en Costa Rica» |
Розділ 5. Іспаномовні персонажі – віртуальні
помічники вчителя / викладача іспанської мови |
5.1. Мультиплікаційний персонаж
Pocoyό |
5.2. Персонаж коміксів
Mafalda |
5.3. Персонажі освітнього сайту
Tricolín
і
Tricolina
|
5.4. Персонаж освітнього сайту
el oso Traposo |
5.5. Персонаж відеохостингу
Tío
Spanish |
Розділ
6. Сучасні засоби й технології формування методичної компетентності
вчителя / викладача іспанської мови |
6.1. Методичний мультимедійний кейс-сінквейн «Las
Navidades en España» |
6.2. «Six
thinking
hats»
– інтерактивна технологія формування методичної компетентності викладача
іноземної мови |
6.3. «Seis
sombreros para pensar»
– інтерактивна технологія формування
методичної компетентності викладача іспанської мови |
6.3.1. Технологія «Seis
sombreros para pensar»
на матеріалі аналітичних праць |
6.3.2. Технологія «Seis
sombreros
para pensar»
на матеріалі методичних статей з електронного
дидактичного журналу
redELE |
Післямова |