|
Особистісно-діяльнісний розвиток школяра
Лекція (в таблиці)
Семінарське заняття:
Савченко О. Я. Мотивація учіння молодших школярів // Дидактика початкової школи: Підруч. для студ. пед. фак-тів.– К.: Абрис, 1997.– С.131-137.
Опрацювавши джерело, охарактеризуйте різні види мотивів молодших школярів при вивченні іспанської мови.
Методика діагностики мотивів вивчення іспанської мови.
Поліщук С. А. Вольовий розвиток дітей молодшого шкільного віку: Навч. посібник. - Суми: Університетська книга, 2005. –158 с.
Опрацювавши джерело, охарактеризуйте особливості розвитку пізнавальних процесів молодших школярів: уваги, сприймання, мислення, пам'яті, уяви. Які їхні характеристики є найсуттєвішими при вивченні іспанської мови?
Методика діагностики когнітивних процесів.
Опрацювавши джерело, охарактеризуйте особливості учіння молодших школярів, його складники; інші види діяльності, характерні для молодшого шкільного віку. Які з них можуть залучатися до вивчення іспанської мови?
Методика діагностики діяльності учіння.
Бігич О. Б. Комунікативний розвиток молодшого школяра у сфері рідної мови // Мова, освіта, культура: наукові парадигми і сучасний світ: Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ Linguapax-УІІІ. Філологія. Педагогіка. Психологія. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2002. – Вип. 6. – С.391-396.
Опрацювавши джерело, охарактеризуйте особливості комунікативного розвитку молодших школярів у сфері рідної мови.
Методика діагностики аудитивних умінь.
Додаткові джерела до теми
|
|