|
Особистісно-діяльнісний
розвиток школяра
Лекція (в таблиці)
|
Особистісно-діяльнісний підхід |
|
Особистісний
розвиток |
Діяльнісний
розвиток |
|
Лінії особистісного і
діяльнісного
розвитку |
|
Мотиваційний розвиток |
Інтелектуальний розвиток |
Навчальний розвиток |
Комунікативний розвиток |
|
Зміст кожної лінії розвитку |
|
Мотиви
учіння
|
Когнітивні
процеси: увага, пам’ять, уява, мислення, сприймання.
Емоції, вольові якості. |
Гра |
Учіння |
Рідномовна / іншомовна
комунікативна діяльність |
Семінарське заняття:
Савченко О. Я.
Мотивація учіння молодших школярів // Дидактика початкової школи:
Підруч. для студ. пед. фак-тів.– К.: Абрис, 1997.–
С.131-137.
Опрацювавши джерело, охарактеризуйте різні види
мотивів молодших школярів при вивченні іспанської мови.
Додаткові
джерела з проблеми.
Методика діагностики мотивів вивчення іспанської
мови.
Поліщук С. А.
Вольовий розвиток дітей молодшого
шкільного віку: Навч. посібник. - Суми: Університетська книга, 2005.
–158 с.
Опрацювавши джерело, охарактеризуйте особливості
розвитку пізнавальних процесів молодших школярів: уваги, сприймання, мислення,
пам'яті, уяви. Які їхні характеристики є найсуттєвішими
при вивченні
іспанської мови?
Додаткові
джерела з проблеми.
Методика діагностики когнітивних процесів.
Опрацювавши джерело, охарактеризуйте особливості
учіння молодших школярів, його складники; інші види діяльності, характерні для
молодшого шкільного віку. Які з них можуть залучатися до вивчення
іспанської
мови?
Додаткові
джерела з проблеми.
Методика діагностики діяльності учіння.
Бігич О. Б.
Комунікативний розвиток молодшого школяра у сфері рідної мови //
Мова, освіта, культура: наукові
парадигми і сучасний світ: Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ
Linguapax-УІІІ. Філологія. Педагогіка. Психологія.
– К.: Вид. центр КНЛУ,
2002.
– Вип. 6.
– С.391-396.
Опрацювавши джерело, охарактеризуйте особливості
комунікативного розвитку молодших школярів
у сфері рідної мови.
Додаткові
джерела з проблеми.
Методика діагностики аудитивних умінь.
Додаткові джерела до теми
Мотиваційний розвиток
-
-
Малихіна О. В. Мотивація учіння молодших школярів.-
К.: Навч. книга, 2002.- 304 с.
-
Бігич О. Б.
Особистісно-діяльнісний розвиток молодшого школяра на уроці
іспанської мови : Монографія: Вид. центр КНЛУ, 2010. - С. 7-10.
Інтелектуальний розвиток
Навчальний розвиток
-
Метьолкіна М. М.
Конструювання з паперу в
навчально-виховному процесі з англійської мови в І класі // Рідна школа. -
2002. - №№8-9. - С.38-40.
-
Бігич О. Б.
Діяльнісний розвиток молодшого школяра в процесі навчання
іспанської мови // Zprávy
vědecké
ideje – 2008: Materiály IY
mezinárodní vědecko-praktická
konference.- Díl
7. Pedagogika. Psychologie a
sociologie. Hudba a
život. - Praga:
Publishing House “Education and Science”
s.r.o.,
2008. - С. 59-62. чи електронний ресурс з режимом доступу
http://www.rusnauka.com/29_NNM_2008/Psihologia/35725.doc.htm
-
Бігич О. Б.
Особистісно-діяльнісний розвиток молодшого школяра на уроці
іспанської мови : Монографія: Вид. центр КНЛУ, 2010. - С. 10-15.
Комунікативний розвиток
|